Prodekon juhlavuosi huipentuu tuhannen hengen vuosijuhlaan Kaapelitehtaalla

Tuotantotalouden Kilta Prodekon perustamisesta tulee tänä syksynä kuluneeksi 50 vuotta, ja sitä juhlitaan asianmukaisesti pitkin juhlavuotta

Tuotantotalouden Kilta Prodeko on yksi Otaniemen pienimmistä, mutta samalla myös tiiveimmistä killoista. Prodeko toimii tuotantotalouden opiskelijoiden yhdyssiteenä Tuotantotalouden laitokseen, Aalto-yliopiston Ylioppilaskuntaan ja yritysmaailmaan. Samalla Prodeko järjestää jäsenilleen opiskeluja tasapainottavaa vapaa-ajantoimintaa, joka jakaantuu ns. ammatilliseen toimintaan sekä kiltatoimintaan ja illanviettoihin.

Juhlavuoden kruununa toimii lauantaina 8.10. järjestettävä vuosijuhla Diskonttaus

Prodeko perustettiin alunperin tuotantotalouden ammattiainekerhoksi Koneinsinöörikillan alaisuuteen vuonna 1966. Sittemmin Tuotantotaloudesta on tullut erillinen opintosuunta, kerhosta kilta ja toiminnasta lähes ammattimaista. Prodekon perustamisesta tulee tänä syksynä kuluneeksi 50 vuotta, ja sitä on totta kai juhlittava asianmukaisesti. Juhlavuoden tapahtumat ovat alkaneet jo keväällä opiskelijoiden ja alumnien yhteisellä seminaarilla sekä Ullanlinnanmäen näkyvimmällä teltalla Wappuna. Syksyllä juhlavuosi huipentuu tuhannen hengen vuosijuhlaan Kaapelitehtaalla. Vuosijuhla koostuu koktail-tilaisuudesta, pääjuhlasta ja jatkoista, sekä seuraavan päivän Silliaamiaisesta. Lisäksi vuosijuhlaviikolla järjestetään ainakin Vujuviikon bileet ja kulttuuritapahtuma.

Lisää tietoa löytyy juhlavuoden nettisivuilta.

Pääjuhlaan vielä sponsorointilippuja

Juhlavuoden kruununa toimiva pääjuhla kokoaa Kaapelitehtaalle yli 1000 vierasta. Tämä tarjoa mainion tilaisuuden saada näkyvyyttä niin tulevaisuuden moniosaajien keskuudessa kuin päästä verkostoitumaan 400:n korkealle työelämässä sijoittuneen alumnin kanssa. Pääjuhlan osallistumisliput on jo myyty loppuun, mutta mukaan on vielä mahdollista päästä yritysedustajille varatun kiintiön kautta.

Sponsoroinnista kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä Prodekon yrityssuhdevastaava Eero Vartiaiseen (+358 50 360 6383, [email protected]).

URL kopioitu

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
kuva pikku finlandian puupilarista ja teksti time out

Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aalto Squad students on campus
Opinnot Julkaistu:

Hakijoiden määrä Aalto-yliopistoon kasvoi kevään toisessa yhteishaussa

Suomen- ja ruotsinkielisiin kandidaattikoulutuksiin oli 13 500 hakijaa