Postille nimikkosali Otaniemeen

Nimikkosali avattiin Kandidaattikeskukseen. Posti on Kauppakorkeakoulun partneriyritys.
posti_fi_fi.jpg

Tila sijaitsee Kandidaattikeskuksen toisessa kerroksessa ja sen tunnistaa Postin tutusta visuaalisesta ilmeestä. Posti on järjestyksessään toinen Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun partneriyrityksistä, joka halusi oman nimikkotilan nimenomaan Otaniemestä.

”Haluamme olla lähellä opiskelijoita heti opintojen alkuvaiheessa”, kertoo Elvira Vainio Postin HR:stä. Kauppakorkeakoulun kandiopiskelijat opiskelevat Otaniemen Kandidaattikeskuksessa (Otakaari 1).

Postin asiantuntijat tarjosivat nimikkosalin avajaisissa 24.1. opiskelijoille cv-neuvontaa ja kertoivat Postilla avoinna olevista työpaikoista. Paikalla oli myös Postin trainee-ohjelmassa mukana olevia Aallon opiskelijoita kertomassa siitä, millaista Postilla on työskennellä.

”Haluamme kertoa opiskelijoille kuinka monipuolisia työmahdollisuuksia tämän päivän Posti tarjoaa heti opintojen alkuvaiheesta aina valmistumisen kynnyksellä oleville”, Vainio sanoo. ”Opiskelijoiden kannattaa seurata Postia varsinkin LinkedIn -palvelussa. Sieltä löytyy aina tuorein tieto avoinna olevista työpaikoista.”

Nimikkosali työantajakuvan rakentamista

Omalla nimikkosalilla yritykset ja yhteisöt pystyvät tukemaan opiskelijoita ja opetusta myötävaikuttamalla opetustilojen laadukkuuteen ja viihtyvyyteen. Samalla nimikkosali on yksi näkyvä osa yrityksen työnantajakuvan rakentamista opiskelijoiden keskuudessa.

”Sali nimetään sponsorin mukaan ja tätä nimeä käytetään yleisesti salista puhuttaessa. Sponsori voi myös käyttää salia omiin tarkoituksiinsa veloituksetta kaksi kertaa vuodessa”, kertoo Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa nimikkosaleja koordinoiva Satu Holm.

Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Joukko ihmisiä kävelee Lehmuskujaa pitkin kesällä
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Vahva kokonaistulos: Suomen Akatemialta 27,5 miljoonaa euroa tutkimukseen

Akatemiatutkija- ja akatemiahankerahoituksen sai yhteensä 52 aaltolaista. Aalto-yliopistolle myönnetty rahoitus on kokonaisuudessaan 27,5 miljoonaa euroa.