Postille nimikkosali Otaniemeen

Nimikkosali avattiin Kandidaattikeskukseen. Posti on Kauppakorkeakoulun partneriyritys.
posti_fi_fi.jpg

Tila sijaitsee Kandidaattikeskuksen toisessa kerroksessa ja sen tunnistaa Postin tutusta visuaalisesta ilmeestä. Posti on järjestyksessään toinen Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun partneriyrityksistä, joka halusi oman nimikkotilan nimenomaan Otaniemestä.

”Haluamme olla lähellä opiskelijoita heti opintojen alkuvaiheessa”, kertoo Elvira Vainio Postin HR:stä. Kauppakorkeakoulun kandiopiskelijat opiskelevat Otaniemen Kandidaattikeskuksessa (Otakaari 1).

Postin asiantuntijat tarjosivat nimikkosalin avajaisissa 24.1. opiskelijoille cv-neuvontaa ja kertoivat Postilla avoinna olevista työpaikoista. Paikalla oli myös Postin trainee-ohjelmassa mukana olevia Aallon opiskelijoita kertomassa siitä, millaista Postilla on työskennellä.

”Haluamme kertoa opiskelijoille kuinka monipuolisia työmahdollisuuksia tämän päivän Posti tarjoaa heti opintojen alkuvaiheesta aina valmistumisen kynnyksellä oleville”, Vainio sanoo. ”Opiskelijoiden kannattaa seurata Postia varsinkin LinkedIn -palvelussa. Sieltä löytyy aina tuorein tieto avoinna olevista työpaikoista.”

Nimikkosali työantajakuvan rakentamista

Omalla nimikkosalilla yritykset ja yhteisöt pystyvät tukemaan opiskelijoita ja opetusta myötävaikuttamalla opetustilojen laadukkuuteen ja viihtyvyyteen. Samalla nimikkosali on yksi näkyvä osa yrityksen työnantajakuvan rakentamista opiskelijoiden keskuudessa.

”Sali nimetään sponsorin mukaan ja tätä nimeä käytetään yleisesti salista puhuttaessa. Sponsori voi myös käyttää salia omiin tarkoituksiinsa veloituksetta kaksi kertaa vuodessa”, kertoo Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa nimikkosaleja koordinoiva Satu Holm.

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Saastamoisen säätiön edustajat
Yhteistyö Julkaistu:

Saastamoisen säätiö toimii aktiivisesti edistääkseen tiedettä ja taidetta kansainvälisesti

Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja tuen kohdistaminen nuorten hyväksi on säätiölle tärkeää.