Pohjoisen ulottuvuuden uutiskirje ND Newsflash 3/2020 julkaistu

Pohjoisen ulottuvuuden tässä uutiskirjeessä katsaus ND Future Forumeihin. Tutustu myös uusiin ND-esitteisiin ja uusimpiin Policy Briefs -julkaisuihin.
Northern Dimension Newsflash 3-2020

Vuoden 2020 viimeinen Pohjoisen ulottuvuuden uutiskirje ND Newsflash on ilmestynyt. Tässä uutiskirjeessä voit lukea yleiskatsauksen ND Future Forumeista ja sekä ydinturvallisuusseminaarista. Tutustu myös uusiin ND-esitteisiin ja Policy Briefs & Background Paper -julkaisuihin.

Lataa uutiskirje Northern Dimension Newsflash 3/2020

URL kopioitu

Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Pöydällä kipsimallin tekovälineitä
Mediatiedotteet, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Käsikirja johdattaa keramiikan maailmaan

Keramiikan käsikirja johdattaa lukijan kaikkiin saven kanssa työskentelyyn liittyviin aiheisiin tekstien, kuvien, kuvituksien, animaatioiden ja videoiden avulla.
Hymyilevä silmälasipäinen nainen pitkät hiukset auki seisoo portaikossa ja katsoo ylöspäin kameraan
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Mariana Salgado on Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun vuoden alumni

Palvelumuotoilun asiantuntija korostaa muotoilijoiden roolia yhteisen politiikan luomisessa ja osallistumisen vahvistamisessa.
Aalto Digital Creatives Batch 5 Kickoff iWing/Agrid/Aalto 12032024
Mediatiedotteet Julkaistu:

Aalto Digital Creatives -ohjelmaan valittiin 14 ideaa

Aalto-yliopiston viides luovien alojen esihautomo-ohjelma alkoi Aalto Startup Centerissä 12.3.2024.