Opiskelijat huippuyliopistoista ympäri maailmaa osallistuvat kesän Digital Business Master Class -kurssille

Aalto-yliopiston kesäkoulussa järjestetty Digital Business Master Class -kurssi alkoi kesäkuussa taustatutkimuksella ja jatkuu luentojaksolla heinäkuun alussa
Students sitting around a table doing a project, possibly for the Digital Business Master Class at Aalto University Summer School

Digital Business Master Class (DBMC) on suosittu intensiivikurssi, jonka Aalto-yliopiston kesäkoulu järjestää suuren kysynnän vuoksi sekä keväisin että kesäisin. Tänä kesänä virtuaalisesti järjestettävällä kurssilla on mukana 42 opiskelijaa muun muassa Japanista, Argentiinasta, Yhdysvalloista, Saksasta ja Uudesta Seelannista.

Aalto-yliopiston lisäksi edustettuna on useita kansainvälisiä yliopistoja, kuten National University of Singapore, University of Sydney ja University of British Columbia. Opiskelijapalautteen perusteella mahdollisuus tutustua eri taustoista tuleviin opiskelijoihin ja oppia kunkin osaamisalueista on yksi kurssin arvostetuimmista piirteistä.

Picture of Laura Kitinoja.

“Seuraavan parin viikon aikana opiskelijat pääsevät tapaamaan projektiensa yritysasiakkaat, työskentelemään yhdessä kansainvälisissä tiimeissä ja osallistumaan luennoille. Kurssi on ehdottomasti intensiivinen mutta palkitseva kokemus!”, sanoo ohjelmapäällikkö Laura Kitinoja.

Hakuaika kevään 2022 Digital Business Master Class -kurssille aukeaa marraskuussa 2021. Tilaa Aalto-yliopiston kesäkoulun uutiskirje ja pysy ajan tasalla ensi vuoden kurssitarjonnasta!

Lue artikkeli kokonaisuudessaan englanniksi tässä.

Students in front of Väre building of Aalto University campus

Aalto-yliopiston kesäkoulu

Aalto-yliopiston kesäkoulu tarjoaa korkealaatuisia akateemisia kesäkursseja ja -ohjelmia Aalto-yliopistossa.

Kevin Campbell in sunglasses and a Queen's University cap

Kesäkoulun alumni Kevin Campbell: “Täydellinen siirtymä MBA-tutkinnosta uudelle uralle”

Yksi tämän kevään Digital Business Master Classin alumneista on kanadalainen Kevin Campbell.

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.