Opiskele etänä kesällä 2020

Tervetuloa avoimen yliopiston verkkokursseille
Etätyö

Avoimen yliopiston kesän kurssitarjontaan on lisätty verkko- ja etäkursseja. Voit käyttää aikasi kotona hyödyksi ja opiskella kiinnostavia kursseja. Alta löytyy poimintoja verkossa toteutettavista kursseista:

Kauppatieteet

Johtamisen perusteet 6 op

Kirjanpito 6 op

Taulukkolaskenta ja analytiikka 6 op

Laskentatoimen perusteet 6 op

Palvelujen markkinointi 6 op

Kielet

Saksa 1 – työelämän saksaa 3 op

Ruotsin verkkokurssi 1 3 op

Kaikki avoimen yliopiston verkossa toteutettavat kurssit kesällä 2020 löytyvät täältä: https://www.aalto.fi/fi/avoimen-yliopiston-kurssit#/?teachingTimeSeason=summer&studiesType=online

Pysytään kotona, pysytään terveenä ja opiskellaan verkossa. Tervetuloa mukaan!

URL kopioitu

Jäänpoistoa lentokoneen ulkopinnalta.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Opiskelijat paransivat Helsinki-Vantaan lentoaseman jäänpoistotoimintaa

Aallon opiskelijat ovat yhteistyössä Finavian kanssa kehittäneet innovatiivisia ratkaisuja tehokkuuden ja turvallisuuden parantamiseksi jäänpoistotoiminnassa.
Yliopiston punatiilisen rakennuksen vieressä vaahtera hehkuu syysruskan väreissä, etualan vihreällä nurmikolla taideteos
Opinnot Julkaistu:

Aalto-yliopiston yhdenvertaisuus-, monimuotoisuus- ja inklusiivisuussuunnitelma 2025–2028 – kerro näkemyksesi

Olet tervetullut kommentoimaan EDI-suunnitelmaa ja turvallisemman tilan periaatteita 31.10. saakka.
Kolme opiskelijaa työskentelemässä Vilho Väisälän pajassa.

Esittelyssä uudet sähkötekniikan kandidaattihakukohteet

Aalto-yliopistossa on ensi kevään yhteishaussa tarjolla kaksi uutta sähkötekniikan hakukohdetta: elektroniikka ja sähköfysiikka sekä sähköenergiatekniikka.
Opiskelijoita kirjastossa opiskelemassa.

Kevään 2025 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Kevään kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan joulukuussa.