Opetusassistentin paikkoja auki keväälle 2024

Innostutko työskentelystä muiden opiskelijoiden kanssa? Haluaisitko saada työkokemusta opettamisesta? Sähkötekniikan ja automaation laitos hakee opetusassistentteja seuraaville kursseille kevätlukukaudella 2024

ELEC-C1230 Säätötekniikka

Kurssille palkataan 4-5 opetusassistenttia. Kurssin opetuskieli on suomi, joten assistenttien tulee osata suomea.

Opetusassistenttien tehtäviin kuuluu:

- viikoittaiset laskarit ja Laskutuvat

- kotitehtävien arviointi (yhteensä 6 kierrosta)

- välikokeiden ja lopputentin arviointi

Kaikki työ jaetaan tasan opetusavustajien kesken.

Hakijoilla tulee olla hyvä säätötekniikan tuntemus (vähintään yksi hyvillä arvosanoilla suoritettu kurssi aiheesta).

Lisätietoja antaa johtava yliopistonlehtori Kai Zenger, [email protected]

ELEC-C8201 Control and Automation (säätötekniikan osio kurssista)

Kurssin säätötekniikan osioon palkataan 1-2 opetusassistenttia. Kurssin opetuskieli on englanti.

Opetusavustajien tehtäviin kuuluu:

- viikoittaiset laskarit, 8 viikkoa ja laskentatunnit, 8 viikkoa

- kotitehtävien arviointi (yhteensä 4 kierrosta)

- loppukokeen arviointi

Hakijoilla tulee olla hyvä säätötekniikan tuntemus.

Lisätietoja antaa johtava yliopistonlehtori Kai Zenger, [email protected].

ELEC-E8115 Micro- and Nano Robotics

Kurssille palkataan 1 opetusassistentti. Kurssin opetuskieli on englanti.

Opetusavustajan tehtäviin kuuluu:

- Kotitehtävien päivittäminen ja arviointi

Hakijoiden edellytetään suorittaneen aikaisemmin mikro- ja nanorobotiikan kurssin erittäin hyvillä tai erinomaisilla arvosanoilla.

Lisätietoja (englanniksi) antaa professori Quan Zhou, [email protected].

Hakuinfo

Opetusassistenteille maksetaan palkkio työmäärän mukaan.

Jos kiinnostuit, lähetä hakemuksesi 10.12.2023 mennessä rekrytointijärjestelmämme kautta.

Lähetäthän meille seuraavat hakemusmateriaalit:

- Motivaatiokirje

- CV yhteystietoineen

- Opintosuoritusote

Lisätietoja tehtävistä saat opintojaksokohtaisesti mainitulta yhteyshenkilöltä. Rekrytointiprosessiin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä HR-partner Camilla Hanganpäähän ([email protected]).

Anna palautetta sivusta

UniPID Virtual Studies -kurssivalikoima 2024-2025

UniPID ja sen jäsenyliopistot tarjoavat kehitystutkimuksen alaan kuuluvan Sustainability in Development -opintokokonaisuuden (aiemmin sivuaine) opiskelijoille, jotka haluavat sisällyttää tutkintoonsa globaaleja haasteita ja kestävää kehitystä käsitteleviä kursseja.
Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.