Muutoksentekijät kehittämässä suomalaista yhteiskuntaa

Aikajana kertoo henkilöistä, tapahtumista tai innovaatioista, joilla on ollut suuri vaikutus suomalaiseen yhteiskuntaan ja talouteen.
capture_screen_700x400_fi_fi.jpg

Tarinat kerrotaan sanoin ja kuvin. Ne liittyvät eri tavoin Aalto-yliopistoon tai sen edeltäjiin ja ulottuvat 1800-luvulta tulevaisuuteen. Aikajanalla julkaistaan myös videoita. Ensimmäisessä kerrotaan professori Gustaf Kompasta, joka toimi kemian opettajana ja tutkijana lähes viidenkymmenen vuoden ajan.

Ehdota tarinaa

Pyydämme sinun panostasi Aallon tarinaan. Tutustu Muutoksentekijöihin (gamechangers.aalto.fi) ja lähetä sivulla olevan ehdota-painikkeen kautta oma tarinasi Aallon menneisyydestä tai sen tulevaisuudesta. Samalla tavalla voit lähettää muiston, joka liittyy suoraan jo julkaistuun tapahtumaan.

Muutoksentekijät-sovellusta kehitetään jatkuvasti, muun muassa mobiililaitteille sopivaksi. Aikajanasta on myös fyysinen versio ja se on nähtävissä yliopiston Kandidaattikeskuksessa, Otakaari 1, Espoo.

Muutoksentekijät on yksi Aalto-yliopiston noin kahdestakymmenestä Suomi 100 -hankkeesta (aalto.fi/suomi100).

#suomi100  #aalto

Lisätietoja:

Tatu Pohjola
projektipäällikkö, Suomi 100
Aalto-yliopisto, viestintä
p. 050 576 0125, [email protected]

URL kopioitu

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
Photo collage of some of the actions funded by the Sustainability Action Booster grant
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto rahoittaa opiskelijoiden kestävyystoimia kymmenillä tuhansilla vuodessa - "Tällaista emme ole nähneet muualla"

Aalto-yliopiston Sustainability Action Booster on apuraha, joka tukee opiskelijoiden ideoimia kestävän kehityksen projekteja kampuksella ja sen ulkopuolella.
Potrettikuva Suzanne Innes-Stubbista, hän hymyilee ja katsoo kohti kameraa
Nimitykset, Yliopisto Julkaistu:

Suzanne Innes-Stubb nimitetty johtavaksi työelämäasiantuntijaksi Aalto-yliopiston kauppakorkeakouluun

Yritysjuridiikan asiantuntija Innes-Stubb vahvistaa Kauppakorkeakoulun osaamista vastuullisessa yritystoiminnassa. Hän aloittaa tehtävässä syyskuun alussa.
Three students sitting at the School of Business. Photo: Ari Toivonen
Yliopisto Julkaistu: