Minna Tiainen perustieteiden korkeakoulun viestintävastaavaksi

Minna Tiainen siirtyi uuteen tehtäväänsä Suomen tekoälykeskus FCAI:n viestinnästä.
Minna Tiainen

Ennen työtään yliopistoviestinnässä Minna toimi journalismin ja tutkimuksen parissa. Hän on väitellyt kielitieteistä ja työskennellyt useassa suomalaisessa mediassa, mukaan lukien STT ja Helsingin Sanomat. Aallossa hän kokee pääsevänsä yhdistämään kiinnostuksensa tieteeseen ja viestintään parhaalla mahdollisella tavalla.

Seuraavaksi Minna toivoo tutustuvansa SCI:n laajaan tutkimuskenttään niin, että hän pystyy auttamaan tutkijoita kertomaan siitä suurelle yleisölle.

Kesäinen Otaniemen rantanäkymä, jossa Aalto-yliopiston logo ja tapahtuman nimi sekä VTT:n ja Avoimen tieteen logot.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Avoimen tieteen kesäpäivät pidetään Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella ja Zoomissa 3.–4.6. Ilmoittauduthan 3.5. mennessä!
Sinipaitainen nainen, jolla on lyhyet tummat hiukset ja tummasankaiset silmälasit
Nimitykset Julkaistu:

Työelämäprofessori Pia Hannukainen: ”Uskon muotoilun voimaan jatkossakin”

Hannukaisen mielestä on tärkeää, että yrityksissä on osaavia muotoilijoita ja muotoilijoiksi valmistuvilla riittävä osaaminen työelämän tarpeisiin.
Vili Lehdonvirta, kuva:Mikko Raskinen, Aalto-yliopisto
Nimitykset Julkaistu:

Vili Lehdonvirta: Digitaalinen maailma ei ole erillinen ulottuvuus jossain bittiavaruudessa

Vili Lehdonvirta on aloittanut professorina Aallon tietotekniikan laitoksella. Hän jatkaa puolikkaalla työajalla Oxfordin yliopiston Internet-instituutissa.
Hymyilevä Raili Pönni seisoo neuvotteluhuoneessa, taustalla näkyy ikkunasta Dipolin piha-aluetta.

Aalto-yliopiston kehitysjohtajaksi on nimitetty Raili Pönni

Raili Pönni on toiminut aiemmin yliopiston suunnittelupäällikkönä ja väliaikaisena kehitysjohtajana.