Masters’ Gala kutsui Kauppakorkeakoulun maisterit koolle tapaamaan vanhoja ja uusia tuttavuuksia

Toista kertaa järjestetty Masters’ Gala keräsi Kauppakorkeakoulun tuoreet maisterit juhlistamaan valmistumistaan.
School of Business Masters' Gala 2018

Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikkö ja KY toteuttivat yhteistyössä perjantaina 1. kesäkuuta järjestetyn Masters’ Galan. Tilaisuuteen kutsuttiin kaikki heinäkuun 2017 ja kesäkuun 2018 välillä valmistuneet maisterit. Tapahtuman taustalla on ajatus kerätä lukuvuoden aikana valmistuneet maisterit yhteen juhlistamaan valmistumistaan, vahvistaa yhteisöllisyyttä ja auttaa vastavalmistuneita verkostoitumaan muiden uusien sekä aiemmin valmistuneiden alumnien kanssa.

Paikalla oli myös koulun vanhempia alumneja sekä opetushenkilökuntaa. Tilaisuudessa kuultiin muun muassa Kauppakorkeakoulun Alumni Advisory Boardin puheenjohtajan, Vuoden Alumni Salla Vainion mietteitä alumniudesta sekä siitä, mitä tutkinto Kauppakorkeakoulussa antaa alumneille: ”Suorittamanne tutkinto avaa monia ovia ja siten luo paljon vapautta valita, miten haluatte työelämäänne rakentaa.”

Iltaan sisältyi monia iloisia kohtaamisia niin vanhojen kuin uusienkin tuttavien kanssa, hyvää ruokaa sekä erilaisia esityksiä. Muun muassa alumnimme Alexander Patouchas kertoi tuoreille alumneille elämänohjeita viihdyttävässä muodossa. Akysticin esiintyminen nosti juhlatunnelman kattoon ja iloinen puheensorina jatkui pitkälle iltaan.

Kuva: Kenny Ronkainen

Women in Finance -tilaisuus, Annukka Paloheimo
Yhteistyö Julkaistu:

Pehmeitä taitoja kannattaa vahvistaa – ne ovat kovaa valuuttaa työmarkkinoilla

Kauppakorkeakoulu antaa valmiudet toimia niin ekstroverteille kuin introverteille sopivissa tehtävissä.
Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Verkkosivusto tarjoaa työkaluja opiskelijatiimien tukemiseen koko projektikurssin ajan.
Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.