Masters' Gala keräsi Kauppakorkeakoulun maisterit yhteen juhlimaan valmistumistaan

Kauppakorkeakoulu toteutti Masters’ Galan yhdessä KY:n kanssa. Juhla järjestettiin nyt ensimmäistä kertaa.
Taustalla Riku Asikainen pitämässä puhetta maistereille. Kuva: Joel Leinonen

Masters’ Gala järjestettiin ensimmäistä kertaa 2. kesäkuuta 2017 yhteistyössä Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun ja KY:n kanssa.

Juhlan tarkoituksena oli juhlistaa huhtikuun 2016 ja kesäkuun 2017 välillä Kauppakorkeakoulusta valmistuneiden maistereiden saavutusta.

Juhlistamisen lisäksi tapahtuman tarkoituksena on tuoda maisterit takaisin koululle ja vahvistaa yhteisöllisyyttä heidän ja koulun välillä.

Illan aikana kuultiin puheita muun muassa Suomen ja Helsingin Ekonomien edustajilta, jotka kertoivat omia uratarinoitaan valmistumisen jälkeen.

Kauppakorkeakoulun Alumni Advisory Boardin puheenjohtaja Riku Asikainen kertoi valmistuneille, millaisin eri tavoin on hyödyllistä olla osa koulun alumniyhteisöä. ”Saat luotua itsellesi valtavan verkoston. Alumnina sinulla on mahdollisuus antaa takaisin Kauppakorkeakoululle ja vaikuttaa tapoihin, joilla se kehittää toimintaansa tulevia opiskelijasukupolvia varten.”

”Masters’ Galan ideana on juhlia opiskelijoitamme ja pysyä yhteydessä heihin. Tämä tapahtuma aloittaa heidän matkansa korkeakoulun alumneina”, vahvistaa Ingmar Björkman, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun dekaani.

Tutustu koosteeseen Masters' Galan tunnelmista. (facebook.com)

Kuvat: Joel Leinonen

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

Saastamoisen säätiön edustajat
Yhteistyö Julkaistu:

Saastamoisen säätiö toimii aktiivisesti edistääkseen tiedettä ja taidetta kansainvälisesti

Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja tuen kohdistaminen nuorten hyväksi on säätiölle tärkeää.