Linh Tranille merkittävä Jane K Klausman Women in Business -stipendi

Stipendi on tarkoitettu naisille, jotka opiskelevat kauppatieteitä ja osoittavat erinomaista potentiaalia alalla.
Student Linh Tran, School of Business
Linh Tran haluaa osoittaa, että naiset voivat saavuttaa paljon enemmän kuin mihin meidät on opetettu uskomaan.

Kauppakorkeakoulun opiskelija Linh Tran on yksi kuudesta naisesta maailmassa, joille on myönnetty 2021 Zonta International JMK Women in Business -stipendi sekä alueellisella (2 000 dollaria) että kansainvälisellä (8 000 dollaria) tasolla. Stipendin kokonaisarvo on näin ollen 10 000 Yhdysvaltain dollaria.

”Tämä arvokas stipendi rohkaisee minua valtavasti matkallani kohti tavoitteideni saavuttamista. Haluan osoittaa, että naiset voivat saavuttaa paljon enemmän kuin mihin meidät on opetettu uskomaan”, Linh sanoo.

Hän opiskelee parhaillaan Management and International Business -maisteriohjelmassa (keskittyen erityisesti henkilöstöasioihin) ja suorittaa kaksoistutkintoa CEMSin kansainvälisen johtamisen maisteriohjelmassa. Tällä hetkellä hän tekee CEMS-vaihto-opintojaan Cornellin yliopistossa Yhdysvalloissa.

Jane M. Klausman Women in Business -stipendit myönnetään naisille, jotka opiskelevat liiketalouden tai liiketoimintaan liittyviä aineita ja ovat osoittaneet merkittävää lahjakkuutta alalla. Yhteensä 31 naista 25 eri maakunnasta sai stipendin lukuvuodeksi 2021–2022.

Intohimona ihmisten johtaminen

Linh Tranille kerrottiin usein nuorempana, ettei hän ollut tarpeeksi hyvä, mikä synnytti hänessä paljon epäilyksiä itsestään.

”Kansainvälisenä opiskelijana Suomessa matkani on ollut melko kuoppainen. Sen ansiosta olen kuitenkin jatkuvasti rikkonut rajojani ja oppinut paljon itsestäni.”

Linh kertoo, että hänellä on kokemusta hyvin erilaisista ​​työympäristöistä ja kulttuureista – erittäin kilpailukykyisestä yrityksestä radikaalisti dynaamiseen ja ihmislähtöiseen startupiin. Hän uskoo vahvasti, että kun ihmisille annetaan oikea ympäristö ja mahdollisuus tehdä sitä, mistä he todella nauttivat, positiiviset vaikutukset ovat merkittäviä. ”Näin itsekin löysin intohimoni ihmisten johtamiseen.”

”Haluan valmistumiseni jälkeen työskennellä alalla, jolla voin auttaa yrityksiä vahvistamaan organisaatiorakennettaan ja edistämään arvokkainta resurssiaan – ihmisiä. Lisäksi toivon voivani auttaa kansainvälisiä kykyjä integroitumaan suomalaiseen työelämään ja rakentamaan itselleen hyvää uraa. Haluan tarjota heille tukea, jota kaipasin, kun itse olin vaikeuksissa etsiessäni omaa suuntaani”, Linh sanoo.

Ensimmäiset Jane M. Klausman Women in Business -stipendit myönnettiin vuonna 1998. Stipendi perustettiin Jane M. Klausmanin testamentilla. Jane M. Klausman työskenteli uransa aikana Zonta Internationalin parlamentaarikkona vuosina 1990–1995 sekä ammattisihteerinä, kansanedustajana ja yrittäjänä.

Lisätietoja Zontasta:

Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Mustavalkokuvassa hattupäinen mieshahmo katsoo eteenpäin kädet rinnan edessä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Jussi-palkintoja elokuvataiteen laitoksen alumneille

Kotimaisen elokuvan viime vuoden parhaimmistoa palkittiin.
Nainen seisoo ulkona kädet levitettynä sivuille. Taustalla näkyy kaupunki, merta ja vuoria.
Opinnot Julkaistu:

Fia Hedman pääsi kehittämään taitojaan ja oppi valtavasti uutta korkeakouluharjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä

Bella-Fia Hedman työskenteli syksyllä 2023 neljän kuukauden ajan viestinnän ja markkinoinnin harjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä.
Koos Zevenhoven ja Sebastian Szyller palkintotilaisuudessa
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Perustieteiden korkeakoulun 2023 parhaat väitöskirjat ja diplomityöt on palkittu

Palkittuja väitöskirjoja on Perustieteiden korkeakoulussa tänä vuonna seitsemän. Diplomitöitä palkittiin viisi.