Lidia Testovalle Mondi Best Paper Award 2015

Vuosittainen palkinto jaettiin Austrian Paper Conference 2015 -tilaisuudessa 20.5. Itävallassa, Grazissa.

Puunjalostustekniikan alumni Lidia Testova on väitellyt Kemian tekniikan korkeakoulun puunjalostustekniikan laitoksella tammikuussa 2015.

Mondi Best Paper Award 2015 -palkinto jaetaan alle 35-vuotiaalle puunajalostustekniikan tutkijalle. Palkinnon arvo on 3000 euroa.

The Austrian Paper Concference

Aalto-yliopiston valaistu logo. Juhlavieraita logon takana tarkastelemassa radioantennia.
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Metsähovin radio-observatorion 50-vuotisjuhla - kurkkaa kuvia tapahtumasta

Aalto-yliopiston Metsähovin radio-observatorio täytti tänä vuonna 50 vuotta. Observatorion syntymäpäivänä, torstaina 11. huhtikuuta, juhlavieraat kokoontuivat observatoriolle juhlistamaan menneitä vuosikymmeniä radioastronomisen tutkimuksen parissa.
Vuoden 2023 kunniatohtorit
Palkinnot ja tunnustukset, Mediatiedotteet Julkaistu:

Viisi uutta tekniikan kunniatohtoria Aaltoon 2024

Kunniatohtorit vihitään juhlallisessa tohtoripromootiossa kesäkuussa.
Front and back covers of book called Unfolding Public Art. Text in red, book covers in sand colour.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Apurahanjakotilaisuus
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Fabian ja Jaakko Ahvenaisen rahasto palkitsi sillan- ja talonrakennusalan osaajia

Vuodelle 2024 myönnettiin yhteensä yhdeksän apurahaa.