Krisztina Cziner nimitetty kehittämään platform-yhteistyöalustoja

Cziner toimii kaikkien platformien päälliköiden matriisiesimiehenä ja kehittää platform-konseptia ja muita monitieteisyyden tukimuotoja.
Krisztina Cziner

Tekniikan tohtori Krisztina Cziner on nimetty platform-yhteistyöalustoista vastaavaksi palvelupäälliköksi 15.5.2019 alkaen. Hänen työajastaan puolet kuluu platformien yhteisiin asioihin ja niiden kehittämiseen, ja toisen puolen työajastaan hän käyttää Digi Platformin päällikön tehtävään, jota hän on hoitanut tähänkin asti.

Platform-palvelupäällikkö toimii kaikkien platformien päälliköiden matriisiesimiehenä ja kehittää platform-konseptia sekä muita monitieteisyyden tukimuotoja myös yliopiston tulevan strategiakauden tarpeisiin.

Platform-yhteistyöalustat tukevat monialaista ja tieteidenvälistä tutkimusta ja opetusta Aalto-yliopiston tutkimuksen avainalueilla. Platformit muun muassa järjestävät vuosittain useita teematapaamisia, jotka tarjoavat sidosryhmille ja yliopiston tutkijoille mahdollisuuksia yhteistyöhön ja verkostoitumiseen. Ne tuovat tutkijoita yhteen yli laitosrajojen, lisäävät tutkimusalueen näkyvyyttä ja tarjoavat kontaktipisteen sisäisille ja ulkoisille yhteydenotoille.

Krisztina on työskennellyt Aalto-yliopistossa jo 18 vuotta, muun muassa tutkimuspalveluissa senior grant writer -tehtävässä ja tutkimusasiamiehenä, Tietotekniikan tutkimuslaitos HIITin tutkimuskoordinaattorina sekä RAI2018-arviointiviikon projektipäällikkönä. Krisztina raportoi tutkimuspalvelujen päällikölle Ella Binghamille sekä tutkimuksesta vastaavalle vararehtorille Ossi Naukkariselle.

Lisätietoa:
Platform-yhteistyöalustat

Ella Bingham, tutkimuspalvelujen päällikkö

Krisztina Cziner, platform-palvelupäällikkö

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Miia Mäkelä
Nimitykset Julkaistu:

Miia Mäkelä on nimitetty Associate professorin tehtävään Biotuotteiden ja biotekniikan laitokselle

MMT (Mikrobiologia) Miia Mäkelä on nimitetty Aalto-yliopiston Biotuotteiden ja biotekniikan laitokselle tenure track -urapolulle Associate professorin vakituiseen tehtävään 1.9.2024 alkaen.
Daniel Martin-Yerga
Nimitykset Julkaistu:

Daniel Martin-Yerga on nimitetty määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään Kemian ja materiaalitieteen laitokselle

Ph.D. Daniel Martin-Yerga on nimitetty Aalto-yliopiston Kemian ja materiaalitieteen laitokselle määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään.
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu / Kuva Roope Kiviranta

Professorinimityksiä Kauppakorkeakoulussa

Prottoy Akbarin, Pablo Warnesin, Erkki Vihriälän ja Christoph Huberin nimitykset astuvat voimaan 1.8.2024.