Krisztina Cziner nimitetty kehittämään platform-yhteistyöalustoja

Cziner toimii kaikkien platformien päälliköiden matriisiesimiehenä ja kehittää platform-konseptia ja muita monitieteisyyden tukimuotoja.
Krisztina Cziner

Tekniikan tohtori Krisztina Cziner on nimetty platform-yhteistyöalustoista vastaavaksi palvelupäälliköksi 15.5.2019 alkaen. Hänen työajastaan puolet kuluu platformien yhteisiin asioihin ja niiden kehittämiseen, ja toisen puolen työajastaan hän käyttää Digi Platformin päällikön tehtävään, jota hän on hoitanut tähänkin asti.

Platform-palvelupäällikkö toimii kaikkien platformien päälliköiden matriisiesimiehenä ja kehittää platform-konseptia sekä muita monitieteisyyden tukimuotoja myös yliopiston tulevan strategiakauden tarpeisiin.

Platform-yhteistyöalustat tukevat monialaista ja tieteidenvälistä tutkimusta ja opetusta Aalto-yliopiston tutkimuksen avainalueilla. Platformit muun muassa järjestävät vuosittain useita teematapaamisia, jotka tarjoavat sidosryhmille ja yliopiston tutkijoille mahdollisuuksia yhteistyöhön ja verkostoitumiseen. Ne tuovat tutkijoita yhteen yli laitosrajojen, lisäävät tutkimusalueen näkyvyyttä ja tarjoavat kontaktipisteen sisäisille ja ulkoisille yhteydenotoille.

Krisztina on työskennellyt Aalto-yliopistossa jo 18 vuotta, muun muassa tutkimuspalveluissa senior grant writer -tehtävässä ja tutkimusasiamiehenä, Tietotekniikan tutkimuslaitos HIITin tutkimuskoordinaattorina sekä RAI2018-arviointiviikon projektipäällikkönä. Krisztina raportoi tutkimuspalvelujen päällikölle Ella Binghamille sekä tutkimuksesta vastaavalle vararehtorille Ossi Naukkariselle.

Lisätietoa:
Platform-yhteistyöalustat

Ella Bingham, tutkimuspalvelujen päällikkö

Krisztina Cziner, platform-palvelupäällikkö

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Front and back covers of book called Unfolding Public Art. Text in red, book covers in sand colour.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
KY United -jalkapallojoukkue, 2024. Kuva: Eemil Kari
Yliopisto Julkaistu:

Jalkapallojoukkue KY United kohtaa sensaatiomaisesti Käpylän Pallon edustusjoukkueen tiistaina 16.4.2024

KY United saa vastaansa Suomen toiseksi korkeimmalla sarjatasolla pelaavan KäPan Suomen Cupin 3. kierroksella.