Kristiina Kemetter nimitetty Head of Legal -tehtävään

OTM Kristiina Kemetter on nimitetty Aalto-yliopistona toimivan Aalto-korkeakoulu-säätiön Head of Legal -tehtävään.

Kemetter vastaa säätiön ja säätiökonsernin oikeudellisten riskien hallinnasta ja compliance-toiminnosta. Tehtävässään hän neuvoo ja tukee säätiön hallitusta ja johtoryhmää oikeudellisissa asioissa, ohjaa säätiön lakimiesverkoston ja ulkoa ostettujen lainopillisten palvelujen toimintaa, vastaa oikeudellisten riskien hallinnan ohjeistuksesta ja käytäntöjen kehittämisestä sekä toimii säätiön lakimiesverkoston matriisiesimiehenä.

Kristiina Kemetter tulee Aalto-yliopistoon Roclalta, jossa hän on vastannut yhtiön lakiasioista. Hän on myös toiminut Amer Sports Oyj:n lakiasianjohtajana sekä markkinaoikeuden tuomarina. Lisäksi hänellä on ollut useita luottamustehtäviä mm. Keskuskauppakamarin liiketapalautakunnassa ja IPR-valiokunnassa.

Hän aloittaa tehtävässään 21. maaliskuuta 2016 ja raportoi yliopiston talousjohtajalle.

Vidha Saumyan teos, jossa groteskeja ihmishahmoja

Aalto ARTSin alumni Vidha Samyan teos esillä Venetsian biennaalissa 2024

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Metallikuutio, jota kädet koskettaa