Kieliä, kulttuuria ja viestintää II periodissa

Koko tarjonnan näet Sisusta, mutta tässä joitakin tärppejä.

Muistathan, että kurssi-ilmoittautumisesi Sisussa voidaan hyväksyä vain, kun lisäät opintojakson HOPSiisi tai vaihdat opintojakson version! (Jos vaihdat version sen jälkeen, kun olet jo yrittänyt ilmoittautua kurssille, ilmoittautuminen ei päivity automaattisesti, vaan sinun täytyy käydä rekisteröitymässä kurssille uudelleen.)

Englanti

English courses for Bachelor's students in ARTS

LCA-1002 Expressing your Expertise 26.10.-12.12.2023

LCA-1003 Online English: Reading, Summarizing and Pitching 23.10-3.12.2023

A brand new C1-level English course for bachelor's students in period III

LC-1123 Industrial Communications - open to all bachelor's students from all schools

English courses for Master's students in ARTS

Are you a master's student who has not done their bachelor's degree in Finland and need to fulfil your compulsory language requirement? Then this course is for you! Of course you are also welcome to join even if you have already fulfilled your compulsory language requirement and just want to improve your academic communication skills.

LCA-1020 Academic Communication for Master's students 23.10.-11.12.2023 (ARTS & BIZ)

Espanja

LC-2310 Espanja 1

LC-2320 Espanja 2

LC-2330 Espanja 3

LC-2360 Espanja 6

Intercultural Communication

LC-0610 Intercultural Communication 26.10-30.11.2023

This course is for all those who want to build up critical awareness and effective communication skills to become an ethical intercultural communicator working in a diverse workplace.

LC-0611 Teamwork and Leadership in the 21st Century 23.10.-13.12.2023

Are you interested in expanding your understanding of effective teamwork and leadership? “LC-0611 Teamwork and leadership in the 21st century” is designed for all levels of students who wish to gain a critical introduction to teamwork and leadership practices

Ruotsi

Hej!

Kakkosperiodissa jatketaan ruotsin opiskelemista työelämän tarpeisiin. Valitse itsellesi sopivin toteutustapa ja opit kommunikoimaan suullisesti ja kirjallisesti ruotsiksi. Vi ses på kurserna!

Aloita tekemällä lähtötasotesti sinulle sopivan opintojakson ja toteutustavan kartoittamiseksi.

Lähtötasotesti löytyy MyCoursesista hakusanalla "ruotsin lähtötasotesti + ENG, CHEM, ELEC, SCI, ARTS tai BIZ" omasta koulutusalastasi riippuen.

Yhden periodin pituiset perustason opintojaksot, lähtötasotestistä pisteitä 25+

Kahden periodin pituiset perustason opintojaksot, lähtötasotestistä pisteitä 16–24. Kahden periodin kursseja järjestetään taas kevätlukukaudella periodissa III.

Kahden periodin pituisista opintojaksoista erikseen myös FLEX-ryhmät opiskelijoille, joilla todettu oppimiseen vaikuttavia haasteita, esim. dysleksia tai ryhmätilanteisiin ja esiintymiseen liittyvä jännitys jne.

Kaikkien korkeakoulujen opiskelijoille suunnatut opintojaksot

Saksa

LC-6330 Saksa 3

Suomi

LC-7010 Finland Studies MOOC (1 op.)

Finland Studies MOOC on avoin verkkokurssi ja sen tarkoituksena on tarjota lähtökohdat opiskeluun suomalaisissa yliopistoissa. Kurssi on suunniteltu erityisesti kansainvälisille opiskelijoille ja Suomeen opettamaan tuleville opettajille sekä niille, jotka haluavat tietää lisää suomalaisista yliopistoista. Kurssi on avoinna kaikille osallistujille Aalto OpenLearning -alustalla 13.4.2023 asti.

LC-7003 Survival Finnish Online -itseopiskeluverkkokurssi (1 op.) tarjoaa mahdollisuuden hankkia perustiedot suomen kielestä ja kulttuurista. Kurssi on tarkoitettu niille, joilla ei ole aiempaa kokemusta suomen kielestä. Seuraava kurssi on 20.11.-18.12.2023.

Venäjä

Lukuvuonna 2023-2024 kaikki venäjän kurssit tarjotaan hybridiopetuksena, voit olla paikan päällä tai osallistua Zoomin kautta.

LC-8522 Venäjä 2

LC-8544 Venäjä 4

LC-8581 Venäjänkielinen yritysviestintä, taitotaso B1-B2

Viestintä ja vuorovaikutus

LC-0530 Esiintyminen ja jännityksenhallinta (opetus suomeksi), 2-3op, 27.10.-1.12.

LC-0320 Esiintymistaito  (opetus suomeksi), 3op, 23.10.-27.11.

LC-0330 Johtamisviestintä (opetus suomeksi), 2-3op, 25.10.-29.11.

Kaikki kurssit ovat käytännönläheisiä harjoituskursseja. Tervetuloa!

Anna palautetta sivusta

UniPID Virtual Studies -kurssivalikoima 2024-2025

UniPID ja sen jäsenyliopistot tarjoavat kehitystutkimuksen alaan kuuluvan Sustainability in Development -opintokokonaisuuden (aiemmin sivuaine) opiskelijoille, jotka haluavat sisällyttää tutkintoonsa globaaleja haasteita ja kestävää kehitystä käsitteleviä kursseja.
Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.