Kauppakorkeakoulussa juhlistettiin 16. juhlallista promootiota

Katso kuvia tästä arvokkaasta ja upeasta akateemisesta juhlasta.
Kauppakorkeakoulun promootio 2022, promootiokulkue. Kuva: Mika Levälampi
Promootiokulkue Aalto-yliopisto Töölöstä Temppeliaukion kirkkoon. Edessä juhlamenojen ohjaaja, prof. Nina Granqvist, seuraavana promoottori, prof. Matti Keloharju. Kuva: Mika Levälampi

Kauppakorkeakoulun 16. juhlallista promootiota vietetään 12.–14.5.2022.

Promootio on yliopiston arvokkain juhlatilaisuus. Promootiossa tutkinnon suorittaneet otetaan tiedeyhteisönsä täysivaltaisiksi jäseniksi ja esitellään yhteisölle. Vaikka yliopistot ovat tulevaisuuden rakentajia, promootioilla kunnioitetaan yliopistojen historiaa ja perinteitä. Kauppakorkeakoulun juhlallisilla promootioilla on pitkät perinteet. Vuonna 2022 tulee kuluneeksi 76 vuotta ensimmäisestä kauppatieteiden promootiosta, joka järjestettiin vuonna 1946.

Lämpimät onnittelut promovoiduille!

Kuvat: Mika Levälampi

Kauppakorkeakoulun promootio, maisteripromovendeja.
Maisteripromovendeja
Kauppakorkeakoulun promootio 2022, dekaani Timo Korkeamäki. Kuva: Mika Levälampi
Dekaani Timo Korkeamäen puhe
Kauppakorkeakoulun promootio, kahvit ja diplomit
Diplomit on solmittu "Kauppakorkeakoulun vihreällä" silkkinauhalla
Kauppakorkeakoulun promootio, avainhenkilöt Nina Granvist, Matti Keloharju ja Elina Mäkelä
Juhlamenojen ohjaaja Nina Granqvist, promoottori Matti Keloharju ja Merkuriuksen airut Elina Mäkelä
Kauppakorkeakoulun promootio, yliairut Matti Sarvimäki ja Merkuriuksen airut Elina Mäkelä
Merkuriuksen airut Elina Mäkelä ja yliairut, apulaisprofessori Matti Sarvimäki
Kauppakorkeakoulun promootio, sopraano Tuuli Lindeberg ja baritoni Sampo Haapaniemi
Polyteknikkojen orkesteri, sopraano Tuuli Lindeberg ja baritoni Sampo Haapaniemi
Kauppakorkeakoulun promootiokulkue
Kauppakorkeakoulun promootio, promootiokulkue
Promootiokulkue suuntasi ensin Temppeliaukion kirkkoon ja siitä edelleen tunnustuksettoman tilaisuuden valinneiden osalta Bottalle.
Kauppakorkeakoulun promootio, juhlajuomaa
Gaudeamus igitur!

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Mikkelin kampuksen alumnit juhlistivat International Business -ohjelman 35-vuotista olemassaoloa

Yli 200 BBA-/BScBA-ohjelman alumnia saapui juhliin Kauppakorkeakoululle Otaniemeen.
Event information on a yellow to coral gradient background with yellow bubbles and a photo of a colorful event space.
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Kaikki aaltolaiset ovat tervetulleita, osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista!
Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Lahjoittajatarina - Yrjö Sotamaa: ”Yliopiston tukeminen on meidän oman tulevaisuutemme rakentamista”

Professori emeritus on yhä aktiivinen muotoilun vaikuttaja niin kotimaassa kuin kansainvälisellä kentällä. Hän on nykyään myös Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun kuukausilahjoittaja.
Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: