Katja Vuorialho Perustieteiden korkeakoulun henkilöstöpäälliköksi

Vuorialho aloittaa tehtävässään 18. toukokuuta.
Katja Vuorialho

Perustieteiden korkeakoulun dekaani on nimittänyt OTM Katja Vuorialhon koulun HR-päälliköksi 18.5.2022 alkaen.

HR-päällikkö raportoi dekaanille ja matriisissa yliopiston henkilöstöjohtajalle. Dekaani Jouko Lampinen iloitsee Vuorialhon liittymisestä koulun henkilöstöön:

”Katja tuo tiimiin monipuolisen työkokemuksensa ja vahvaa osaamista HR:stä, coachingista ja organisaation kehittämisestä. Hänen innostuksensa tulee edistämään koulun työilmapiiriä ja henkilöstöön liittyviä käytäntöjä.”

Vuorialho on työskennellyt henkilöstöjohdon tehtävissä useissa yrityksissä (Accountor, UPM, Sanoma). Hän on myös työskennellyt konsulttina ja yrittäjänä sekä useita vuosia juristin tehtävissä.

“Olen erittäin iloinen, innostunut ja etuoikeutettu päästessäni työskentelemään SCI:ssä ja Aallossa. Arvostan mahdollisuutta tehdä töitä suuremman päämäärän – tutkimuksen, koulutuksen ja kestävän tulevaisuuden – eteen. Odotan innolla, että pääsemme jatkamaan ja keittämään SCI HR tiimin hyvää työtä."

Jouko Lampinen haluaa lämpimästi kiittää Vuorialhon edeltäjää Sanna Kokkoa hänen korvaamattomasta panoksestaan koulun ilmapiiriin ja menestykseen viimeisen kahdeksan vuoden ajalta ja toivottaa hänelle menestystä uusiin haasteisiin.

Miia Mäkelä
Nimitykset Julkaistu:

Miia Mäkelä on nimitetty Associate professorin tehtävään Biotuotteiden ja biotekniikan laitokselle

MMT (Mikrobiologia) Miia Mäkelä on nimitetty Aalto-yliopiston Biotuotteiden ja biotekniikan laitokselle tenure track -urapolulle Associate professorin vakituiseen tehtävään 1.9.2024 alkaen.
Daniel Martin-Yerga
Nimitykset Julkaistu:

Daniel Martin-Yerga on nimitetty määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään Kemian ja materiaalitieteen laitokselle

Ph.D. Daniel Martin-Yerga on nimitetty Aalto-yliopiston Kemian ja materiaalitieteen laitokselle määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään.
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu / Kuva Roope Kiviranta

Professorinimityksiä Kauppakorkeakoulussa

Prottoy Akbarin, Pablo Warnesin, Erkki Vihriälän ja Christoph Huberin nimitykset astuvat voimaan 1.8.2024.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.