Jukka Luoma, Vuoden opettaja 2020

Tuotantotalouden laitoksen kilta Prodeko äänesti apulaisprofessori Luoman Vuoden opettajaksi 2020.
Jukka Luoma
Jukka Luoma, kuva: Maarit Kytöharju

Tuotantotalouden laitoksen apulaisprofessori Jukka Luoma opettaa data-analyysin ja kvantitatiivisten metodien käyttämistä strategisessa johtamisessa ja päätöksenteossa.

Opiskelijat kiittelevät:

”Poikkeuksellista paneutumista opetettavan asian ymmärrettävyyteen, mielekkyyteen, mielenkiintoisuuteen  sekä ajankohtaisuuteen.”
”Aivan huippua, en edes tiennyt, että opetus voi olla tällaista.”

Lämpimät onnittelut Jukalle!

Lisää aiheesta, katso englanninkielinen uutinen

Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Syksyinen kampusalue
Opinnot Julkaistu:

Syksyn 2024 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Syksyn kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan elokuussa.
Henri Hentilä, Henrik Kahanpää & Alec Wright.
Palkinnot ja tunnustukset, Opinnot Julkaistu:

Mikä on parasta tohtoriopinnoissa? Palkitut sähkötekniikan tohtorit kertovat

Elli Leppänen, Henri Hentilä, Henrik Kahanpää ja Alec Wright palkittiin erinomaisista väitöskirjoista.
Kaksi mieshenkilöä juhlapuvuissa kiltalippujen edessä
Palkinnot ja tunnustukset, Yliopisto Julkaistu:

68 tohtoria ja viisi kunniatohtoria – katso kuvat tekniikan alan tohtoripromootiosta

Vuoden 2024 tekniikan alan juhlallinen tohtoripromootio järjestettiin pe 14.6. Dipolissa.