Uutiset

Jukka Luoma, Vuoden opettaja 2020

Tuotantotalouden laitoksen kilta Prodeko äänesti apulaisprofessori Luoman Vuoden opettajaksi 2020.
Jukka Luoma
Jukka Luoma, kuva: Maarit Kytöharju

Tuotantotalouden laitoksen apulaisprofessori Jukka Luoma opettaa data-analyysin ja kvantitatiivisten metodien käyttämistä strategisessa johtamisessa ja päätöksenteossa.

Opiskelijat kiittelevät:

”Poikkeuksellista paneutumista opetettavan asian ymmärrettävyyteen, mielekkyyteen, mielenkiintoisuuteen  sekä ajankohtaisuuteen.”
”Aivan huippua, en edes tiennyt, että opetus voi olla tällaista.”

Lämpimät onnittelut Jukalle!

Lisää aiheesta, katso englanninkielinen uutinen

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu

Lue lisää uutisia

Sähkötekniikan korkeakoulun vuoden alumnin Mikko J. Salmisen hymy oli herkässä, kun Otakaaren katoilta Otaniemestä löytyi hänen aikanaan teekkareiden käytössä ollut Telesten lautasantenni. Kuva: Aalto-yliopisto / Ira Matilainen
Palkitut, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Vuoden alumni Mikko J. Salminen kannustaa monialaiseen opiskeluun

Mikko J. Salminen valittiin Aalto-yliopiston sähkötekniikan korkeakoulun vuoden alumniksi 2021. Valinta julkistettiin Sähköinsinöörikillan satavuotisjuhlassa lauantaina 23. lokakuuta.
Aalto University Pioneering Excellence Award, photo: Mikko Raskinen.
Palkitut Julkaistu:

Laatupalkinnot on myönnetty Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun viestintätiimille ja Insinööritieteiden korkeakoulun Majakka-hankkeelle

Aalto Pioneering Excellence Award-palkintojen lisäksi kunniamaininnan saa opinnäytetöiden kehittämiseen keskittynyt Kauppakorkeakoulun Aalto Thesis -hanke.
Idaliina_Friman_Vuoden nuori suunnittelija 2021_1_kuva_Sofia Okkonen
Palkitut, Opinnot Julkaistu:

Idaliina Friman on Vuoden nuori suunnittelija 2021

Voittajamallisto syntyi kierrätys- ja ylijäämämateriaaleista.
Egyptin varjo -yhteistyöprojekti Amos Rex -taidemuseon kanssa_Vuoden museopedagoginen teko 2021
Yhteistyö, Palkitut Julkaistu:

Egyptin varjo -yhteistyöprojekti on Vuoden museopedagoginen teko

Opiskelijat virittivät keskustelua siitä, kuka kertoo kenen historiaa ja mitä näyttelyssä ei näytetä tai sanota.