Johtajuuden keskeisiä teemoja käsittelevä kurssi alkaa syyskuun lopussa

Leadership and Change Management sivuaineen ensimmäinen kurssi Johtaminen ja Johtajuus alkaa syyskuun lopussa avoimessa yliopistossa
Aalto University / students doing teamwork / photo by Unto Rautio

Kurssi ohjaa osallistujia pohtimaan omia johtajuuskäsityksiään ja reflektoimaan omia vakiintuneita toimintatapojaan johtajuudeksi ymmärrettävissä sosiaalisissa tilanteissa. Kurssin lähtökohtana on, että meillä kaikilla on johtajuuskokemusta ja annettavaa johtajuuteen liittyvien teemojen tarkasteluun, vaikka emme olisi työskennelleet esimiestehtävissä.

Riittävät perustiedot organisaatiokäyttäytymisen ja/tai johtamisen kandidaattiopinnoista antavat hyvän pohjan kurssin opiskeluun.

Kurssi kuuluu Leadership and Change Management sivuaineen opintoihin.

Ilmoittaudu mukaan 26.9.2021 klo 23.59 mennessä. Kurssin tarkat tiedot ja ilmoittautumisohjeet: https://opintopolku.fi/app/#!/koulutus/1.2.246.562.17.78636301547

Tervetuloa mukaan!

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

AllWell SQ
Yliopisto Julkaistu:

Vuoden 2024 AllWell?-kyselyyn vastasi 36 % kohderyhmästä

Kysely lähetettiin Aalto-yliopiston toisen vuoden kandiopiskelijoille ja ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.
Alex Henn
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Alexander Henn sai Suomen Luonnonvarain Tutkimussäätiön väitöskirjapalkinnon

Alexander Henn kehitti ligniinille kaksi uutta sovellusta, jotka luovat mahdollisuuksia metsäteollisuuden sivuvirtojen arvonnousulle. Tutkimus edistää suomalaisen puumateriaalin lisäarvoista hyödyntämistä bio- ja kiertotalouden periaatteiden mukaisesti.