Jätä Aalto Space -sovelluksella palautetta tiloista

Videotykki ei toimi, valaisin rikki, roskis tyhjentämättä? Aalto Space -sovelluksessa on helppo palautteenantomahdollisuus. Sen avulla voit jättää palautetta tai raportoida ongelmasta kampuksella käyttämääsi tilaan liittyen.
Aalto Space Kuva: Hannes Huotari
Kuva: Hannes Huotari

Voit jättää helposti palautetta yliopiston tiloihin liittyen Aalto Space -sovelluksella. Palautteiden kirjoittamiseen on tehty valmis lomake, joka nopeuttaa tilapalautteen antamista.

Helpoiten löydät palautelomakkeen seuraavin ohjein:

• Avaa Aalto Space ollessasi siinä huoneessa, josta haluat jättää palautetta.
  • Avaa sovelluksesta kartta ja odota, että sovellus paikantaa sinut.
  • Klikkaa kartalta kyseistä tilaa jossa olet. Lomake löytyy sovelluksesta jokaisen tilan kohdalta "Experiencing Problems? Report issue".
  • Voit myös jättää yleisen tähtiluokituksen (1-5 tähteä) tilaan ja sen toimivuuteen liittyen, tai vaikkapa kehitysidean tilan käyttökokemuksen parantamiseen.
  • Palautteen voi jättää myös myöhemmin hakemalla sovelluksesta tilan, johon haluat palautteen kohdentaa, vaikka et itse enää tilassa olisikaan.

Tiloihin liittyviä palautteita toivotaan etenkin nyt, kun kampusta käytetään jälleen säännöllisemmin. Aalto Spacen palautekanavan kautta viestit ohjautuvat automaattisesti oikeille tahoille käsittelyyn ja mahdollisiin ongelmiin voidaan puuttua nopeasti. Tarvittaessa otetaan yhteys myös palautteen antajaan lisätietoja varten.

Tilapalautteiden antaminen onnistuu myös vanhoja kanavia käyttäen, eli kiinteistöhuollon palvelupyynnöt tai ACREn palautelomakkeen kautta sekä IT-asioihin liittyen itsepalveluportaalissa (sisäänkirjautuminen Aalto-tunnuksilla). Kiireellisissä asioissa olethan suoraan yhteydessä talon vahtimestariin tai L&T kiinteistöhuollon palvelunumeroon p. 010 636 7000.

ACRE logo 2021

Aalto-yliopistokiinteistöt (ulkoinen linkki)

Tutustu Aalto-yliopistokiinteistöjen toimintaan!

Aalto Space applikaatio Kuva: Hannes Huotari

Aalto Space -mobiilisovellus

Sovelluksen avulla voit varata kokous- ja ryhmätyöskentelytiloja sekä navigoida kampuksella.

Palvelut

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.