Jalkapallojoukkue KY United kohtaa sensaatiomaisesti Käpylän Pallon edustusjoukkueen tiistaina 16.4.2024

KY United saa vastaansa Suomen toiseksi korkeimmalla sarjatasolla pelaavan KäPan Suomen Cupin 3. kierroksella.
KY United -jalkapallojoukkue, 2024. Kuva: Eemil Kari
KY United Suomen Cupin ensimmäisessä ottelussaan maaliskuussa 2024. Kuva: Eemil Kari

Pääosin kyltereistä, mutta myös muutamasta teekkarista, koostuvalla KY United -jalkapallojoukkueella on edessä historiansa toistaiseksi kovin peli! KY United on edennyt jo Suomen Cupin 3. kierrokselle, ja ensi tiistaina 16.4. sitä vastaan asettuu KäPan edustusjoukkue. KäPa pelaa Ykkösliigassa, joka on Suomen toiseksi korkein sarjataso heti Veikkausliigan jälkeen, KY United pelaa miesten vitosta.

KY United toivoo näkevänsä paljon kannattajia dollarinvihreissä haalareissa ja muissa asusteissa kannustamassa joukkuetta Töölön pallokentällä 1 tiistaina 16.4.2024 klo 20 alkaen. Kuten monet tietävät, Suomen Cupissa kotijoukkueella on valta päättää ottelun lipunmyynnistä, ja KY United on tehnyt päätöksen pitää ottelun katsojille ilmaisena.

Jollei pääse Töölöön, voi peliä seurata livenä myös Ruutu+:ssa, joskin fudis on parasta paikan päällä!

KY United viljelee sisäpiirin vitsinä pukukopissaan, että jokainen peli on Unitedin historian isoin peli. Ja tällä kertaa se todella pitää paikkansa. Kannustusta tarvitaan!

Go KY United!

Lähde: IG: @kyutd

Lisää Eemil Karin kuvia voi katsoa IG:ssä:

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.