International Student Barometer: palautetta kansainvälisiltä opiskelijoilta kerätään marras-joulukuussa

Aalto-yliopistossa toteutetaan kansainvälisille opiskelijoille suunnattu International Student Barometer (ISB) -kysely. Kysely on auki 24. marraskuuta – 19. joulukuuta 2022, ja kutsu kyselyyn lähetetään kansainvälisille opiskelijoille sähköpostitse.
Students studying in a study room. Photo by Unto Rautio.

ISB-kyselyn tarkoituksena on mitata monipuolisesti opiskelijoiden tyytyväisyyttä, odotuksia ja kokemuksia, ja hyödyntää saatua palautetta palveluiden parantamiseksi. Edellisen kyselyn jälkeen (v. 2017) Aallossa on mm. kehitetty kansainvälisten opiskelijoiden orientaatiota ja urapalveluita.

Voit lukea tarkemmin ISB-kyselystä aalto.fi:stä (sivu englanniksi)

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.