Ilmoittaudu avoimen yliopiston kevään kursseille!

Tutustu kevään kurssitarjontaan ja korkkaa uusi vuosi innostavien opintojen parissa.
Students at Otaniemi campus in the winter and snow, photo by Unto Rautio

Avoimen yliopiston kevään 2022 kursseille ehtii vielä hyvin ilmoittautua! Uusia kursseja aukeaa ilmoittautumiselle pitkin talvea. Koko kevään opintotarjonta on jo julkaistu, ja voit käydä kurkkaamassa sen kurssivalikostamme.

Avoimessa yliopistossa voit suorittaa opintoja monipuolisesti kaikilta Aalto-yliopiston koulutusaloilta. Voit valita juuri sinua kiinnostavia opintoja taiteiden, tekniikan ja kauppatieteiden aloilta. Tarjoamme myös kieli- ja viestintäopintoja.

Aloita sinäkin uusi vuosi opiskellen ja tule avoimeen yliopistoon!

Aalto Squad students on campus
Opinnot Julkaistu:

Hakijoiden määrä Aalto-yliopistoon kasvoi kevään toisessa yhteishaussa

Suomen- ja ruotsinkielisiin kandidaattikoulutuksiin oli 13 500 hakijaa
Nainen seisoo ulkona kädet levitettynä sivuille. Taustalla näkyy kaupunki, merta ja vuoria.
Opinnot Julkaistu:

Fia Hedman pääsi kehittämään taitojaan ja oppi valtavasti uutta korkeakouluharjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä

Bella-Fia Hedman työskenteli syksyllä 2023 neljän kuukauden ajan viestinnän ja markkinoinnin harjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä.
KPMG:n räätälöity projekti, tiimi koolla
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Opiskelijaprojektissa analysoitiin KPMG:n asemaa Suomen nopeasti kasvavilla konsultointimarkkinoilla

Tutkimuksen mukaan konsultointimarkkinat ovat kasvaneet poikkeuksellisen paljon viimeisten viiden vuoden aikana. Teknologiakonsultointi on viitoittanut kasvua ja se muodostaa suurimman osan markkinoista.
Charlotte Henriksson, Kauppiksen opiskelija
Opinnot Julkaistu:

Alppihiihdossa tarvitaan lihasvoimaa, nopeutta, kestävyyttä ja henkistä kanttia

Alppihiihtäjä Charlotte Henriksson opiskelee ensimmäistä vuottaan Kauppakorkeakoulussa.