Hallinnon tohtoriopiskelijaedustajat nimitetty vuodelle 2024

Korkeakoulujen tohtorinkoulutusneuvostojen ja Aalto-yliopiston tohtorinkoulutuksen työryhmän DEWGin tohtoriopiskelijaedustajat on nimitetty vuodelle 2024.

Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan hallitus on nimittänyt hallinnon opiskelijaedustajat Tohtorinkoulutuksen työryhmään DEWGiin ja tehnyt esityksen edustajista korkeakoulujen tohtorinkoulutusneuvostoihin (TKN). Tohtorinkoulutusneuvostojen jäsenet on nimitetty korkeakoulujen akateemisissa komiteoissa. Lisätietoa haku- ja nimitysprosessista: Hakukuulutus.

DEWG

SCI TKN
jäsen: Henrik Lassila
varajäsen: Amanda Eklund

Professor Riikka Puurunen, Professor Patrick Rinke and IT Application Owner Lara Ejtehadian holding sunflowers and diplomas
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aallon avoimen tieteen palkintojuhla toi aaltolaisia yhteen keskustelemaan avoimesta tieteestä

Viime viikolla kokoonnuimme A Gridiin juhlimaan Aallon avoimen tieteen palkinnon 2023 saajia ja keskustelemaan avoimesta tieteestä aaltolaisten kanssa.
Three female students studying

Hae siemenrahoitusta Aallon, KU Leuvenin ja Helsingin yliopiston yhteisille tutkimusprojekteille

Aalto-yliopisto, KU Leuven (Belgia) ja Helsingin yliopisto avaavat tutkimusyhteistyön käynnistämistä tukevan siemenrahoitushaun. Rahoitushaku on käynnissä 10. syyskuuta 2024 asti.
Aalto-wide sustainability minor logo
Opinnot Julkaistu:

Uusi monialainen sivuaine Luonnonvarojen kestävä käyttö käynnistyy Aallossa

Aalto tarjoaa uuden monitieteisen sivuaineen, Luonnonvarojen kestävä käyttö, joka on nyt valmis lisättäväksi opintosuunnitelmaasi!
White A! logo standing on the ground with A-bloc and Väre in the background.
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: