Hakuaika Aalto-yliopiston maisteriohjelmiin 15.12.2016–25.1.2017

Aalto-yliopiston kauppatieteellisen, taiteiden ja tekniikan alan maisteriohjelmat tarjoavat hyvät lähtökohdat huippu-uralle.
Irena Bakić, Kemian tekniikan korkeakoulun alumni. Kuva: Aalto-yliopisto/Aki-Pekka Sinikoski

Hakuaika Aalto-yliopiston maisteriohjelmiin alkaa torstaina 15.12.2016. Vuonna 2017 tarjolla on 77 hakukohdetta kauppatieteen, taiteen ja tekniikan aloilla. Valtaosa maisterihaun hakukohteista on englanninkielisiä. Hakuaika päättyy 25.1.2017 kello 15.00. Hakukohteista ja hakemisesta voi lukea lisää Studies-sivuilla. (aalto.fi/studies)

Lisätietoa hakemisesta sekä [email protected].

Suomessa on otettu käyttöön lukuvuosimaksut muille kuin Euroopan unionin (EU) tai Euroopan talousalueen (ETA) jäsenmaiden tai Sveitsin kansalaisille. Lukuvuosimaksut koskevat opiskelijoita, jotka aloittavat englanninkieliset opinnot kandidaatti- ja maisterikoulutuksissa syksystä 2017 alkaen. Aalto-yliopiston englanninkielisissä maisteritutkintoon johtavissa ohjelmissa lukuvuosimaksu on 15 000 euroa lukuvuodessa. Aalto-yliopistolla on apurahaohjelma maksuvelvollisten opiskelijoiden tukemiseksi. Lisätietoa löytyy verkkosivulta Lukuvuosimaksut ja apurahat.

Kansainvälisissä yhteistyöohjelmissa on erilliset hakuajat ja hakumenettelyt. Lisätietoa kansainvälisiin yhteistyöohjelmiin hakemisesta löytyy verkkosivulta Kansainväliset yhteistutkinto-ohjelmat.

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä