Hae mukaan Unite-yliopistojen opiskelijafestivaaleille Lissaboniin

Tämä on tilaisuutesi osallistua Uniten opiskelijafestareille, joka järjestetään kesä-heinäkuun vaihteessa Lissabonissa. Festivaalin tavoitteena on tuoda yhteen kansainvälistä Unite! -opiskelijayhteisöä ja lisätä tietoutta Uniten tarjoamista kansainvälistymismahdollisuuksista.
A man and woman smiling in Lisbon.

Unite! Student Festival Lisbon 2023 järjestetään Lissabonin yliopistossa (ULisboa) 29. kesäkuuta - 1. heinäkuuta 2023, ja se kokoaa yhteen opiskelijoita kaikista yhdeksästä kumppanuusyliopistosta. Festivaalissa yhdistyvät hauskuus, kulttuurienvälisyys ja yhteistoiminta, joilla lisätään Unite!-opiskelijayhteisön sitoutumista. Opiskelijoille osallistuminen on ilmaista, yliopistosi kattaa matkakulut, majoituksen ja aktiviteetit.

Hae mukaan viimeistään 15.3.2023

Mitä voit odottaa?

Uniten opiskelijafestareilla pääset tutustumaan muista kulttuureista ja yliopistoista tuleviin opiskelijoihin ja Uniten tarjoamiin mahdollisuuksiin sekä jakamaan ideoita ja odotuksiasi eurooppalaisena opiskelijana. Lisäksi voit osallistua erilaisiin ulkoilma- ja ja hyvinvointiaktiviteetteihin sekä vierailla Lissabonin kauniissa kaupungissa.

Tämä on täydellinen tilaisuus tavata kollegoitasi kaikista allianssin yliopistoista ja juhlia yhdessä kaikkea sitä, mikä meitä yhdistää, sekä oppia toisiltamme. Ohjelmaan kuuluu aivoriihiä sekä verkostoitumista juhlien ja kulttuuritapahtumien aikana.

Tavataan siis Lissabonissa tänä kesänä!

Miten voit osallistua?

Kussakin kumppanuusyliopistossa on yhteensä 20 paikkaa kandidaatti-, maisteri- ja tohtoriopiskelijoille. Opiskelijoille osallistuminen on ilmaista. Yliopistosi kattaa matkakulut, majoituksen ja aktiviteetit.

Tee näin:

1. Rekisteröidy Metacampuksessa
  2. Täytä hakemuslomake englanniksi viimeistään 15.3.2023

Unite! on syvästi sitoutunut osallistamaan kaikkia opiskelijoita toimintaansa ja rohkaisee lämpimästi myös opiskelijoita, joilla on yksilöllisiä tarpeita, hakemaan mukaan.

Kysyttävää? Ota yhteyttä

United projektipäällikkö Anneli Vartio

Yliopistoverkosto Unite!

Unite! on yksi Euroopan komission rahoittamista Eurooppalaiset yliopistot -verkostoista, jonka jäsen Aalto-yliopisto on yhdessä kahdeksan muun korkeatasoisen eurooppalaisen yliopiston kanssa. Unite! pyrkii merkittävästi vahvistamaan opiskelijoiden ja henkilökunnan liikkuvuutta sekä edistämään eurooppalaisen korkeakoulutuksen laatua, osallisuutta ja kilpailukykyä.

Tutustu Uniteen
Unite! logo

Anna palautetta sivusta

Student guide illustration, language and communications studies
Opinnot Julkaistu:

Kieliä, kulttuuria ja viestintää V periodissa

Kielikeskuksessa on viidennessäkin periodissa tarjolla monipuolisesti kielten, kulttuurin ja viestinnän kursseja.
MyCourses

MyCoursesin käyttökatko 2.5.2024 klo 10.00-17.00

MyCourses ei ole käytettävissä katkon aikana.
Ryhmätilanne

Opiskelukykysi ja -hyvinvointisi tueksi, huhtikuu 2024

Hei opiskelija! Muistathan, että Aalto-yliopisto tarjoaa opiskelijoille erilaisia palveluita opiskelun sujumisen tueksi. Lisätietoja ajankohtaisista asioista löytyy alta.
AllWell SQ

Vuoden 2024 AllWell?-kyselyyn vastasi 36 % kohderyhmästä

Kysely lähetettiin Aalto-yliopiston toisen vuoden kandiopiskelijoille ja ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.