Häät kampuksella

Tuomaksen ja Inkan yhteinen tarina alkoi fuksien infotilaisuudesta.
Häät kampuksella

Otaniemen kampus on monelle työ- ja opiskelupaikka, mutta Aalto ELECin alumniparille Tuomakselle ja Inkalle se on paljon enemmän. He menivät naimisiin kampuksella, josta heillä on monia hyviä muistoja bioinformaatioteknologian opiskeluajoiltaan.

”Olemme päätelleet, että kohtasimme ensi kerran Otakaari 5:n luentosalissa fuksien infotilaisuudessa. Minä olin siellä esittelemässä Inkubio-kiltaa ja Inka viettämässä ensimmäistä opiskelupäiväänsä. Menimme naimisiin siis samanlaisessa tilassa kuin missä ensimmäisen kerran kohtasimme. TUAS-talo oli ihan luonnollinen ratkaisu vihkimiseen meille merkityksellisenä tilana”, toteaa Tuomas ja kertoo itse vihkimistilaisuudesta:

”Pienellä koristelulla TU2-salista saatiin oikein juhlava ja herttainen. Vihkitilaisuuden tunnelma oli rento. Vieraat esimerkiksi uskalsivat nauraa ääneen kertomuksille meidän parisuhteesta. Vihkimisen jälkeen pidettiin vielä TUAS-talon aulassa cocktailtilaisuus, jossa ehdittiin tervehtiä juhlimaan saapuneita kunnolla ja ottaa vastaan paljon onnitteluita. Varsinaiseen hääjuhlaan vieraat jatkoivat sitten bussilla ja Inka ja minä asiaankuuluvasti koristellulla automobiililla.”

Onneksi olkoon alumnipari!

Kuva: Toni Mäkelä

Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
Photo collage of some of the actions funded by the Sustainability Action Booster grant
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto rahoittaa opiskelijoiden kestävyystoimia kymmenillä tuhansilla vuodessa - "Tällaista emme ole nähneet muualla"

Aalto-yliopiston Sustainability Action Booster on apuraha, joka tukee opiskelijoiden ideoimia kestävän kehityksen projekteja kampuksella ja sen ulkopuolella.