Häät kampuksella

Tuomaksen ja Inkan yhteinen tarina alkoi fuksien infotilaisuudesta.
Häät kampuksella

Otaniemen kampus on monelle työ- ja opiskelupaikka, mutta Aalto ELECin alumniparille Tuomakselle ja Inkalle se on paljon enemmän. He menivät naimisiin kampuksella, josta heillä on monia hyviä muistoja bioinformaatioteknologian opiskeluajoiltaan.

”Olemme päätelleet, että kohtasimme ensi kerran Otakaari 5:n luentosalissa fuksien infotilaisuudessa. Minä olin siellä esittelemässä Inkubio-kiltaa ja Inka viettämässä ensimmäistä opiskelupäiväänsä. Menimme naimisiin siis samanlaisessa tilassa kuin missä ensimmäisen kerran kohtasimme. TUAS-talo oli ihan luonnollinen ratkaisu vihkimiseen meille merkityksellisenä tilana”, toteaa Tuomas ja kertoo itse vihkimistilaisuudesta:

”Pienellä koristelulla TU2-salista saatiin oikein juhlava ja herttainen. Vihkitilaisuuden tunnelma oli rento. Vieraat esimerkiksi uskalsivat nauraa ääneen kertomuksille meidän parisuhteesta. Vihkimisen jälkeen pidettiin vielä TUAS-talon aulassa cocktailtilaisuus, jossa ehdittiin tervehtiä juhlimaan saapuneita kunnolla ja ottaa vastaan paljon onnitteluita. Varsinaiseen hääjuhlaan vieraat jatkoivat sitten bussilla ja Inka ja minä asiaankuuluvasti koristellulla automobiililla.”

Onneksi olkoon alumnipari!

Kuva: Toni Mäkelä

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Aalto Digital Creatives visual image
Kampus, Yhteistyö Julkaistu:

Haku Aalto-yliopiston luovien alojen esihautomo-ohjelmaan on auki – hakuaikaa on 16.9.2024 asti

Aalto Digital Creatives -esihautomon kuudes kierros alkaa lokakuussa. Hae mukaan nyt!