Falling Walls Lab: Tule seuraamaan 3 minuutin esityksiä innovaatioista

Falling Walls -kilpailu järjestetään Suomessa Design Factorylla 19. syyskuuta. Tapahtumaan ovat kaikki tervetulleita.
Falling Walls founder holding card

Falling Walls Labin tavoitteena on tuoda esille innovaatioita, ja edistää vuorovaikutusta tutkijoiden ja lukuisten eri alojen asiantuntijoiden välillä.

Missä: Design Factory, Otaniemi
Koska: 19. syyskuuta klo 11.00

Tapahtuma on yleisölle avoin, kaikki ovat tervetulleita seuraamaan kilpailua.

Tapahtumassa on kahvitarjoilu, joten rekisteröidythän etukäteen täällä.

Lisää tietoa kilpailusta löydät täältä.

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä