Uutiset

Euroopan parasta yliopistoviestintää – Entä jos -kampanja voitti pääpalkinnon Sevillassa

EUPRIO 2018:n tuomaristo kiitteli muun muassa kokonaisuuden visuaalisuutta.

Aalto-yliopiston tutkimuksen ja opetuksen ansioituneita hankkeita juhlistava Entä jos -kampanja sai Sevillassa järjestetyn EUPRIO 2018 -konferenssin ykköspalkinnon. EUPRIO on eurooppalaisten korkeakoulujen ja ylipistojen viestintäammattilaisten järjestö, ja sen vuotuinen konferenssi alan tärkeimpiä tapahtumia. Konferenssin yhteydessä palkitaan myös kolme viestintätekoa tai –kampanjaa, jotka ovat tavalla tai toisella tukeneet yliopiston tavoitteiden toteuttamista.

”Tämä on mielettömän hienoa! Kiitos kuuluu taitavalle viestintätiimillemme ja mahtaville tutkijoillemme, joiden heittäytyminen teki tiedettä rohkeasti popularisoivasta kampanjasta mahdollisen”; sanoo tiedetoimittaja Minna Hölttä.

Palkitut valittiin tuomariston arvioiden ja osallistujien äänten perusteella. Arviointiperusteita olivat muun muassa kiinnostavuus, omaperäisyys ja kustannustehokkuus. Tuomariston mukaan Entä jos -kampanja onnistui kaikilla kriteereillä. Kiitosta sai erityisesti se, että suuri ja visuaalisesti kunnianhimoinen kokonaisuus toteutettiin pääasiassa oman väen voimin.

Kilpailun kakkoseksi nousi University of Grenoble Ranskasta ja kolmanneksi Södertörn University Ruotsista.

Entä jos -sarjan tarinat, kuvat ja videot esittelevät seitsemäntoista kunnianhimoista, vaikuttavaa ja rohkeaa tutkimuksen, taiteen ja opetuksen hanketta eri puolilta Aalto-yliopistoa.

Tutustu projekteihin ja ihmisiin niiden takana osoitteessa whatif.aalto.fi. Julkaisemme myös viikoittain uuden videon Aallon some-kanavissa – seuraa siis meitä Facebookissa, Twitterissä, YouTubessa, Instagramissa ja Linkedinissä sekä hashtagia #whatif.

 

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu

Lisää tästä aiheesta

Digital Challenge -kurssin 6-henkinen voittajatiimi ja oikealla pitchaus-kilpailun juontaja
Palkitut, Opinnot Julkaistu:

Digitalism Challenge -kurssilla innovoituja ratkaisuja viedään käytännön toteutukseen

Luomuliitto, Tapola-Camphillin luomutila ja Fat Lizard Brewing Co. olivat erittäin tyytyväisiä kurssin aikana syntyneisiin sovelluksiin.
Kuvassa näkyy Jesús Manuel Castro Félix.
Opinnot Julkaistu:

Kauppakorkeakoulun alumnitarina: Jesús Manuel Castro Félix

Hyvä viestintä ja jatkuva oppiminen olivat tärkeimmät asiat, jotka alumni sai mukaansa MIB-maisteriohjelmasta.
Jesse Rajala sitting in a big armchair in the Business School lobby, looking up.
Opinnot Julkaistu:

Alumni Jesse Rajala: “Tieto- ja palvelujohtaminen maisteriopintojen pääaineena oli urani kannalta erittäin hyvä valinta”

Vastavalmistunut tieto- ja palvelujohtamisen alumni Jesse Rajala kertoo opinnoistaan ja antaa vinkkejä opiskelijoille jotka tulevat Aalto-yliopistoon ammattikorkeakouluista.
Aliisa Pietilä
Opinnot Julkaistu:

Itseohjautuvallakin on rajansa – tukea tarvitaan etenkin työn organisoinnissa ja työkuorman hallinnassa

Palkittu diplomityö osoitti, etteivät asiantuntijoiden työtavat tue palautumista.