Ehdotus taide- ja urheilufestivaalista voitti Unite!4Future -kilpailun

Voittajatiimi esitti ehdotuksen festivaalista, jolla vahvistetaan opiskelijoiden osallistumista ja yhteistyötä kaikissa allianssin yliopistoissa.
An outside student party in the spring on Aalto University campus

Taiteeseen ja urheiluun keskittyvä vuosittainen festivaali Unite! Arts & Sports vahvistaisi Unite-opiskelijoiden tunnetta kuulumisesta globaaliin eurooppalaiseen yliopistoon. Voittajaprojekti julkistettiin kesäkuun puolivälissä Uniten kesätapahtumassa Tukholman KTHssa.

Katso voittajatiimin esitys videolta (englanniksi):

Unite!4Future -ohjelman päätavoitteena on kerätä opiskelijoilta luovia ideoita tulevaisuuden yliopistoksi ja mahdollistaa ideoiden toteutus opiskelijoiden omin voimin.  Opiskelijoilta pyydetään konkreettisia, omaperäisiä ja toteutettavissa olevia ideoita, jotka tuovat lisäarvoa koko Unite-yhteisölle. Projektit ovat ei-akateemisia, mutta liittyvät kaikkiin muihin yliopisto-opiskelijoiden kokemuksiin ja arkeen kampuksella.

Unite!4Future-kilpailun voittajatiimi:

✔ Saa tukea tekniseltä neuvonantajalta, joka auttaa tiimiä saattamaan idean toteuttamiskelpoiseksi projektiksi
✔ Yksi  viikko Ranskassa "Unite!4Future Week" Grenoble INP |:ssä UGA.
✔ Sisältää kaikki matkakulut (kuljetus, majoitus, ruoka ja aktiviteetit).

Kilpailun päätteeksi voittajajoukkue pääsee
✔ Suunnittelemaan toteutettavissa olevan projektisuunnitelman
✔ Liittymään osaksi Uniten uuden sukupolven eurooppalaisia ​​opiskelijoita
✔ Jakamaan kokemuksia ja monikulttuurisia arvoja
✔ Osallistumaan upeaan viikkoon, joka on täynnä aktiviteetteja ja sosiaalista ohjelmaa

Lue myös aiheeseen liittyvät muut uutiset:

Last Call to apply for Unite!4Future: share your vision of the university of the future and win a trip to Grenoble!

Unite!4Future: share your vision of the university of the future and win a trip to Lisboa!

Charlotte Henriksson, Kauppiksen opiskelija
Opinnot Julkaistu:

Alppihiihdossa tarvitaan lihasvoimaa, nopeutta, kestävyyttä ja henkistä kanttia

Alppihiihtäjä Charlotte Henriksson opiskelee ensimmäistä vuottaan Kauppakorkeakoulussa.
Palkituille jaettavat kukkakimput pöydällä
Palkinnot ja tunnustukset, Yliopisto Julkaistu:

Celebrating Excellence 2023 – aika juhlistaa ja palkita tutkimussaavutuksia ja parhaita väitöskirjoja

Keskiviikkona 13.maaliskuuta Sähkötekniikan korkeakoulu kokoontui juhlistamaan vuoden 2023 merkittävimpiä tutkimussaavutuksia ja väitöskirjoja.
From left to right: Lasse Kukkonen, Ida Parkkinen, Luisa Cardoso and Elias Keski-Nisula
Opinnot Julkaistu:

Tutustu Uniten opiskelijaedustajiin Eliakseen, Idaan, Lasseen ja Luísaan

Unite!-yliopistoallianssilla on oma opiskelijayhdistyksensä, SURE!
Hollmen Reuter Sandman arkkitehtien suunnittelema Naisten keskus Senegalissa
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Naisarkkitehdit esille

Suomalaiset arkkitehdit Saija Hollmén, Jenni Reuter ja Helena Sandman ovat mukana 100 Women: Architects in Practice -kirjassa.