Ehdotus taide- ja urheilufestivaalista voitti Unite!4Future -kilpailun

Voittajatiimi esitti ehdotuksen festivaalista, jolla vahvistetaan opiskelijoiden osallistumista ja yhteistyötä kaikissa allianssin yliopistoissa.
An outside student party in the spring on Aalto University campus

Taiteeseen ja urheiluun keskittyvä vuosittainen festivaali Unite! Arts & Sports vahvistaisi Unite-opiskelijoiden tunnetta kuulumisesta globaaliin eurooppalaiseen yliopistoon. Voittajaprojekti julkistettiin kesäkuun puolivälissä Uniten kesätapahtumassa Tukholman KTHssa.

Katso voittajatiimin esitys videolta (englanniksi):

Unite!4Future -ohjelman päätavoitteena on kerätä opiskelijoilta luovia ideoita tulevaisuuden yliopistoksi ja mahdollistaa ideoiden toteutus opiskelijoiden omin voimin.  Opiskelijoilta pyydetään konkreettisia, omaperäisiä ja toteutettavissa olevia ideoita, jotka tuovat lisäarvoa koko Unite-yhteisölle. Projektit ovat ei-akateemisia, mutta liittyvät kaikkiin muihin yliopisto-opiskelijoiden kokemuksiin ja arkeen kampuksella.

Unite!4Future-kilpailun voittajatiimi:

✔ Saa tukea tekniseltä neuvonantajalta, joka auttaa tiimiä saattamaan idean toteuttamiskelpoiseksi projektiksi
✔ Yksi  viikko Ranskassa "Unite!4Future Week" Grenoble INP |:ssä UGA.
✔ Sisältää kaikki matkakulut (kuljetus, majoitus, ruoka ja aktiviteetit).

Kilpailun päätteeksi voittajajoukkue pääsee
✔ Suunnittelemaan toteutettavissa olevan projektisuunnitelman
✔ Liittymään osaksi Uniten uuden sukupolven eurooppalaisia ​​opiskelijoita
✔ Jakamaan kokemuksia ja monikulttuurisia arvoja
✔ Osallistumaan upeaan viikkoon, joka on täynnä aktiviteetteja ja sosiaalista ohjelmaa

Lue myös aiheeseen liittyvät muut uutiset:

Last Call to apply for Unite!4Future: share your vision of the university of the future and win a trip to Grenoble!

Unite!4Future: share your vision of the university of the future and win a trip to Lisboa!

Two of the awardees and their robotic arm all holding colorful mugs. Aalto Open Science Award, Honorary mention.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon 2023 kolmas sija – Älykkään robotiikan ryhmän Robotic Manipulation of Deformable Objects -projekti

Haastattelimme Aallon ensimmäisen avoimen tieteen palkinnon kolmannen sijan saavuttaneita Älykkään robotiikan ryhmän jäseniä.
Mustavalkokuvassa hattupäinen mieshahmo katsoo eteenpäin kädet rinnan edessä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Jussi-palkintoja elokuvataiteen laitoksen alumneille

Kotimaisen elokuvan viime vuoden parhaimmistoa palkittiin.
Nainen seisoo ulkona kädet levitettynä sivuille. Taustalla näkyy kaupunki, merta ja vuoria.
Opinnot Julkaistu:

Fia Hedman pääsi kehittämään taitojaan ja oppi valtavasti uutta korkeakouluharjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä

Bella-Fia Hedman työskenteli syksyllä 2023 neljän kuukauden ajan viestinnän ja markkinoinnin harjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä.
Koos Zevenhoven ja Sebastian Szyller palkintotilaisuudessa
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Perustieteiden korkeakoulun 2023 parhaat väitöskirjat ja diplomityöt on palkittu

Palkittuja väitöskirjoja on Perustieteiden korkeakoulussa tänä vuonna seitsemän. Diplomitöitä palkittiin viisi.