Dekaani myöntää Perustieteiden korkeakoulun vuoden 2018 diplomityöpalkinnot

Diplomityöpalkinnot saa Kukka-Emilia Huhtinen, Ana Maria Triana Hoyos ja Antti Tolppanen.
Kuva: Unto Rautio.

Perustieteiden korkeakoulun dekaani Jouko Lampinen myöntää Perustieteiden korkeakoulun vuoden 2018 diplomityöpalkinnot seuraavasti:

DI Kukka-Emilia Huhtinen: Dynamical mean-field study of the Fulde-Ferrell-Larkin-Ovchinnikov phase in the kagome lattice. Huhtinen on valmistunut erinomaisesti Master’s Programme in Engineering Physics -ohjelmasta 31.8.2018. Diplomityön valvojana on toiminut professori Päivi Törmä.

MSc Ana María Triana Hoyos: Effects of spatial smoothing on group-level differences in the structure of functional brain networks. Triana Hoyos on valmistunut erinomaisesti Master's Programme in Life Science Technologies –ohjelmasta 25.5.2018. Diplomityön valvojana on toiminut professori Jari Saramäki.

DI Antti Tolppanen: Impediments and Management of Internal and External Employer Brand Alignment. Tolppanen on valmistunut erinomaisesti Master's Programme in Information Networks –ohjelmasta 16.11.2018. Diplomityön valvojana on toiminut professori Eila Järvenpää.

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.