CHEM Awards 2022: Ehdota palkinnonsaajaa!

Kemian tekniikan korkeakoulu palkitsee vuosittain jäseniään opetuksesta, tutkimuksesta, palveluista sekä yhteistyöstä ja vaikutuksista. Kaikki ehdotukset ovat lämpimästi tervetulleita!
Aalto flags against the blue sky

Ehdotusten viimeinen jättöpäivä on 18. marraskuuta 2022, ja palkinto julkistetaan dekaanin glögitilaisuudessa 15. joulukuuta 2022.

Vuoden opetusteko
Vuoden opetusteko -palkinnolla tunnustetaan korkeatasoista opetusta ja toimia, jotka vaikuttavat myönteisesti opiskelijoiden oppimiseen, hyvinvointiin, tyytyväisyyteen ja opintomenestykseen, sekä houkuttelevien opetusohjelmien kehittämiseen. Tunnustus voidaan antaa yksittäiselle henkilölle tai ryhmälle tiedekuntien, oppimispalvelujen tai opiskelijoiden joukosta. Lopullisen päätöksen palkinnosta tekee opetuksesta vastaava varadekaani tutkinto-ohjelmakomitean työryhmän ehdotuksesta.

Vuoden tutkimusteko
Vuoden tutkimusteko -palkinto myönnetään tunnustuksena poikkeuksellisen laadukkaasta, vaikuttavasta ja monipuolisesta tutkimuksesta. Tiede ja tutkimustulokset hyötyvät suuresti yhteisöstä, joka lähestyy haasteita ja tutkimuskysymyksiä monipuolisesti ja luovasti. Monimuotoinen tutkimusryhmä tai lähestymistapa pystyy paremmin tuottamaan uusia tutkimusmenetelmiä, selityksiä ja ideoita, jotka voivat johtaa innovatiivisempiin ratkaisuihin. Siksi tänä vuonna korostamme myös toimia ja pyrkimyksiä lisätä monimuotoisuutta tutkimuksessa tai osoittaa monimuotoisuuden hyödyt tutkimustuloksissa ja innovaatioissa. Lopullisen päätöksen palkinnosta tekee tutkimuksesta vastaava varadekaani tieteellisen julkaisukomitean esityksestä.

Vuoden palveluteko
Vuoden palveluteko -palkinto jaetaan tunnustuksena korkeakoulun menestyksen mahdollistamisesta. Keinoja voivat olla esimerkiksi tehokas työskentelytapa, ennakoiva ja tasa-arvoinen tiedon jakaminen, sekä osallisuuden ja hyvinvoinnin edistäminen. Lopullisen päätöksen palkinnosta tekee dekaani, johtamansa johtoryhmän ehdotuksesta.

Vuoden yhteistyö-/vaikuttavuusteko
Vuoden yhteistyö-/vaikuttavuusteko -palkinnon tarkoituksena on antaa tunnustusta ja edistää yhteistyötä, näkyvyyttä ja verkostoitumisen kautta syntyvää vaikuttavuutta. Lopullisen päätöksen palkinnosta tekee dekaani.

Linkki kyselyyn

Pääset jättämään ehdotuksesi tästä.

Viimeinen päivä ehdotuksille on 18. marraskuuta. Vastaathan erikseen kunkin palkinnon osalta.

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Shankar Deka on sähkötekniikan ja automaation laitoksen apulaisprofessori.

Robotiikka tarvitsee turvallisia käyttäytymismalleja