Brändäyskilpailu markkinoinnin opiskelijoille
Aalto-yliopiston markkinoinnin laitoksen opiskelijoilla on mahdollisuus osallistua Gray Wolf Ventures Oy:n järjestämään brändäyskilpailuun. Kilpailussa suunnitellaan nimi kehitteillä olevalle maksujärjestelmäpalvelulle, jota käytetään useissa eurooppalaisissa maissa. Itse nimen lisäksi töiden odotetaan myös selittävän kuinka valittu nimi kuvastaa palvelun arvoja ja kuinka nimeä voidaan käyttää. Gray Wolf Venturesin mukaan maksujärjestelmäpalvelun keskeisiä arvoja ovat luotettavuus, nykyaikaisuus, turvallisuus, ekologisuus ja helppokäyttöisyys ja nimen käyttömahdollisuuksia voi konkretisoida esimerkiksi brand extension mahdollisuuksilla. Kilpailutyöhön ei tarvitse sisällyttää varsinaista logoa. Vastaukset tulisi lähettää 1.12.2015 mennessä ja voittaja valitaan pian kilpailun päätyttyä. Palkinnoksi voittajalle on luvassa MacBook-tietokone. Kilpailuvastauksia voi lähettää sähköpostiosoitteeseen [email protected] vastausajan päättymiseen saakka.
Lue lisää uutisia

Talotekniikka 2030 -kesäseminaari 15.6.2023
Tule kuulemaan, mikä on uusinta, kuuminta ja tulevaa talotekniikassa. Talotekniikka 2030 järjestää kesäseminaarin 15.6.2023 Otaniemessä ja etänä. Tilaisuus esittelee konsortion toimintaa ja tutkimustyön tuloksia tähän mennessä.Suomen ensimmäinen hiilensidontaa tukeva mikrometsä istutettu Keravalle
Keravan Kivisillan alueelle on istutettu Suomen ensimmäinen hiilensidontaa tukeva mikrometsäHuoltokatko ACRIS-tutkimustietojärjestelmässä 5.6.2023
Huoltokatko ACRIS-tutkimustietojärjestelmässä 5.6.2023