Brändäyskilpailu markkinoinnin opiskelijoille
Aalto-yliopiston markkinoinnin laitoksen opiskelijoilla on mahdollisuus osallistua Gray Wolf Ventures Oy:n järjestämään brändäyskilpailuun. Kilpailussa suunnitellaan nimi kehitteillä olevalle maksujärjestelmäpalvelulle, jota käytetään useissa eurooppalaisissa maissa. Itse nimen lisäksi töiden odotetaan myös selittävän kuinka valittu nimi kuvastaa palvelun arvoja ja kuinka nimeä voidaan käyttää. Gray Wolf Venturesin mukaan maksujärjestelmäpalvelun keskeisiä arvoja ovat luotettavuus, nykyaikaisuus, turvallisuus, ekologisuus ja helppokäyttöisyys ja nimen käyttömahdollisuuksia voi konkretisoida esimerkiksi brand extension mahdollisuuksilla. Kilpailutyöhön ei tarvitse sisällyttää varsinaista logoa. Vastaukset tulisi lähettää 1.12.2015 mennessä ja voittaja valitaan pian kilpailun päätyttyä. Palkinnoksi voittajalle on luvassa MacBook-tietokone. Kilpailuvastauksia voi lähettää sähköpostiosoitteeseen [email protected] vastausajan päättymiseen saakka.
- Julkaistu:
- Päivitetty:
Lue lisää uutisia

Creative Demo Day -tapahtuma kokosi Aallon ja UniArtsin taiteen ja luovan teknologian innovaatioita Otaniemeen
Aalto Digital Creatives ja Uniarts Hubin esihautomo-ohjelmat yhdistivät voimansa Creative Demo Day -tapahtumassa Otaniemessä.
Uusi Osaamisen Aalloilla -podcast avaa vieraidensa tärkeimmät oivallukset ja opit elämän varrelta
Osaamisen Aalloilla on Aalto-yliopiston elämänlaajuisen oppimisen uusi podcast.
Opiskelija auttoi Maj ja Tor Nessling -säätiötä kehittämään kestävän kehityksen palkintogaalan asiakaspolkua
Sininen Pallo -tapahtuman myyntivalttien määrittely oli opiskelijan ensimmäisiä tehtäviä.