Uutiset

Brändäyskilpailu markkinoinnin opiskelijoille

Kilpailuun osallistuvia pyydetään suunnitelemaan nimi suunnitteilla olevalle maksujärjestelmäpalvelulle

Aalto-yliopiston markkinoinnin laitoksen opiskelijoilla on mahdollisuus osallistua Gray Wolf Ventures Oy:n järjestämään brändäyskilpailuun. Kilpailussa suunnitellaan nimi kehitteillä olevalle maksujärjestelmäpalvelulle, jota käytetään useissa eurooppalaisissa maissa. Itse nimen lisäksi töiden odotetaan myös selittävän kuinka valittu nimi kuvastaa palvelun arvoja ja kuinka nimeä voidaan käyttää. Gray Wolf Venturesin mukaan maksujärjestelmäpalvelun keskeisiä arvoja ovat luotettavuus, nykyaikaisuus, turvallisuus, ekologisuus ja helppokäyttöisyys ja nimen käyttömahdollisuuksia voi konkretisoida esimerkiksi brand extension mahdollisuuksilla. Kilpailutyöhön ei tarvitse sisällyttää varsinaista logoa. Vastaukset tulisi lähettää 1.12.2015 mennessä ja voittaja valitaan pian kilpailun päätyttyä. Palkinnoksi voittajalle on luvassa MacBook-tietokone. Kilpailuvastauksia voi lähettää sähköpostiosoitteeseen [email protected] vastausajan päättymiseen saakka.

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:

Lue lisää uutisia

Creative Demo Day 29.11.2024 Aicha Manai, Kim-Niklas Antin. Sakari Heiskanen / Aalto 2024.
Kampus, Yhteistyö Julkaistu:

Creative Demo Day -tapahtuma kokosi Aallon ja UniArtsin taiteen ja luovan teknologian innovaatioita Otaniemeen

Aalto Digital Creatives ja Uniarts Hubin esihautomo-ohjelmat yhdistivät voimansa Creative Demo Day -tapahtumassa Otaniemessä.
Kaksi ihmistä istuu nojatuoleissa vastakkain ja keskustelee puhuen mikrofoneihin. Käynnissä on podcast-nauhoitus.
Yliopisto Julkaistu:

Uusi Osaamisen Aalloilla -podcast avaa vieraidensa tärkeimmät oivallukset ja opit elämän varrelta

Osaamisen Aalloilla on Aalto-yliopiston elämänlaajuisen oppimisen uusi podcast.
Sininen Pallo event in Dipoli (Otaniemi, Espoo) on November 30th. Event host was Noora Yau, a doctoral candidate from the Aalto University School of Arts and Design. Picture: Sofia Suokko.
Yhteistyö Julkaistu:

Opiskelija auttoi Maj ja Tor Nessling -säätiötä kehittämään kestävän kehityksen palkintogaalan asiakaspolkua

Sininen Pallo -tapahtuman myyntivalttien määrittely oli opiskelijan ensimmäisiä tehtäviä.
Aalto University School of Business exterior February 2019 Photo: Mikko Raskinen
Kampus Julkaistu:

Kestävällä rakentamisella saatiin toimiva ja viihtyisä Kauppakorkeakoulu

Kauppakorkeakoulu lämpiää maahan kaivetuilla 74 maalämpökaivolla.