Brändäyskilpailu markkinoinnin opiskelijoille

Kilpailuun osallistuvia pyydetään suunnitelemaan nimi suunnitteilla olevalle maksujärjestelmäpalvelulle

Aalto-yliopiston markkinoinnin laitoksen opiskelijoilla on mahdollisuus osallistua Gray Wolf Ventures Oy:n järjestämään brändäyskilpailuun. Kilpailussa suunnitellaan nimi kehitteillä olevalle maksujärjestelmäpalvelulle, jota käytetään useissa eurooppalaisissa maissa. Itse nimen lisäksi töiden odotetaan myös selittävän kuinka valittu nimi kuvastaa palvelun arvoja ja kuinka nimeä voidaan käyttää. Gray Wolf Venturesin mukaan maksujärjestelmäpalvelun keskeisiä arvoja ovat luotettavuus, nykyaikaisuus, turvallisuus, ekologisuus ja helppokäyttöisyys ja nimen käyttömahdollisuuksia voi konkretisoida esimerkiksi brand extension mahdollisuuksilla. Kilpailutyöhön ei tarvitse sisällyttää varsinaista logoa. Vastaukset tulisi lähettää 1.12.2015 mennessä ja voittaja valitaan pian kilpailun päätyttyä. Palkinnoksi voittajalle on luvassa MacBook-tietokone. Kilpailuvastauksia voi lähettää sähköpostiosoitteeseen [email protected] vastausajan päättymiseen saakka.

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
kuva pikku finlandian puupilarista ja teksti time out

Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aalto Squad students on campus
Opinnot Julkaistu:

Hakijoiden määrä Aalto-yliopistoon kasvoi kevään toisessa yhteishaussa

Suomen- ja ruotsinkielisiin kandidaattikoulutuksiin oli 13 500 hakijaa