AVP:n ja Aalto-yliopiston kesäkoulun kurssi opettaa paremmaksi johtajaksi kesän aikana

Ilmoittautuminen Aalto-yliopiston kesäkoulun kursseille on auki! Scale-Up Leadership on Aalto-yliopiston kesäkoulun ja Aalto Ventures Programin yhteinen maisteritason kesäkurssi, joka opettaa johtamaan ihmisiä ja organisaatiokulttuuria yrityksen nopean kasvun vaiheessa.
Three students laughing together while listening to a lecture

Scale-Up Leadership on interaktiivinen ja nopeatempoinen kuuden opintopisteen kurssi, jolla keskitytään johtamiseen yrityksen kasvuvaiheessa. Kurssi sisältää kaksi intensiivistä viikkoa kampuksella sekä etu- ja jälkikäteen suoritettavia tehtäviä.

Verkostoituminen ja kokemusten vaihtaminen ovat isossa osassa kurssia. Työskentelemällä monikansallisissa tiimeissä opiskelijat saavat arvokasta kokemusta alat ja kansallisuudet ylittävissä tiimeissä työskentelystä ja kehittävät viestintätaitojaan.

Kaksi iloista naista uimassa Uspenski Katedraalin eedessä.

Sosiaaliset kokemukset ovat oleellinen osa kesäkursseja. Suomen kesästä nauttiminen tasapainottaa intensiivistä kurssityöskentelyä ja haastavia tehtäviä, ja takaa kokonaisvaltaisemman kokemuksen.

Aalto-yliopiston kesäkoulu järjestää viisi monitieteellistä akateemista kesäkurssia vuonna 2022

Kurssin opettajat

Lidia Borisova

Head of Education, Aalto Ventures Program
 Peter Kenttä

D.Sc., Vieraileva luennoitsija, Tuotantotalouden laitos

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.