Avoin yliopisto muuttaa

Aalto-yliopiston toiminnot keskittyvät Otaniemen kampukselle. Avoimen yliopiston kaikki kurssit ja palvelut ovat jatkossa myös Otaniemessä.
Ihmisiä Otaniemessä Väreen aukiolla

Avoimen yliopiston kaikki kurssit ja palvelut järjestetään vuoden 2019 alusta lähtien Otaniemen kampuksella.

Avoimen yliopiston tarjonnassa on n. 140 iltakurssia vuosittain.  Pääosa kursseista on järjestetty Töölön kampuksella ja kesään 2018 saakka osin myös Arabian kampuksella. Otaniemen iltatoiminta tulee siis entisestään vilkastumaan.

Eniten kursseja järjestetään Kandidaattikeskuksessa (Otakaari 1) mutta myös muissa rakennuksissa voi olla opetusta. Avoimen yliopiston palvelutoiminnot keskittyvät Kandidaattikeskuksen Y-käytävän varrelle Starting Pointin yhteyteen. Tarkat yhteystiedot päivitetään joulukuussa.

Rakennusten auloissa on infonäyttöjä sekä info-pisteitä, joista voi kysyä neuvoa salin löytymiseksi. Rakennusten suuren koon vuoksi kannattaa varata hieman enemmän aikaa ennen ensimmäistä luentoa salin etsimistä varten. Myös Aalto Space - sovelluksen avulla voi suunnistaa kampuksella.

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Mikkelin kampuksen alumnit juhlistivat International Business -ohjelman 35-vuotista olemassaoloa

Yli 200 BBA-/BScBA-ohjelman alumnia saapui juhliin Kauppakorkeakoululle Otaniemeen.
Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Visuaalisen viestinnän muotoilun opiskelijat ja professori palkittiin Vuoden Huiput -gaalassa, jossa juhlittiin parasta suomalaista luovaa suunnittelua.
Event information on a yellow to coral gradient background with yellow bubbles and a photo of a colorful event space.
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Kaikki aaltolaiset ovat tervetulleita, osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista!
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.