Avoimessa yliopistossa lisää markkinoinnin kesäkursseja

Avoimessa yliopistossa voi vielä ilmoittautua uusille alkaville verkkokursseille Vähittäiskaupan kilpailustrategiat ja kilpailukeinot sekä Service Business Strategy.
A tree branch with green leaves, more green trees in the background

Opiskele kesällä verkossa uusia markkinoinnin kursseja !

Vähittäiskaupan kilpailustrategiat ja kilpailukeinot, etäkurssilla 3.-21.8.2020 voit perehtyä laajasti kaupan toimintaympäristöön ja kurssin jälkeen pystyt soveltamaan oppimaasi mm. kaupan toimialan analysointiin.

Service Business Strategy, on-line course 22.6.-31.7.2020 kurssin sisältönä on mm.
to get an overview on the main service management principles, learn to understand service research and bridge the gap between theory and practice

Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

AllWell SQ
Yliopisto Julkaistu:

Vuoden 2024 AllWell?-kyselyyn vastasi 36 % kohderyhmästä

Kysely lähetettiin Aalto-yliopiston toisen vuoden kandiopiskelijoille ja ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.
Alex Henn
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Alexander Henn sai Suomen Luonnonvarain Tutkimussäätiön väitöskirjapalkinnon

Alexander Henn kehitti ligniinille kaksi uutta sovellusta, jotka luovat mahdollisuuksia metsäteollisuuden sivuvirtojen arvonnousulle. Tutkimus edistää suomalaisen puumateriaalin lisäarvoista hyödyntämistä bio- ja kiertotalouden periaatteiden mukaisesti.
Opiskelijoita tutkimassa kirjaston hyllyjen sisältöä
Opinnot Julkaistu: