Avoimen yliopiston opinnot maksutta Ukrainan kansalaisille

Avoimen yliopiston opinnot ovat maksuttomia Ukrainan kansalaisille 31.7.2024 saakka.
Blue and yellow Aalto University flags

Avoin yliopisto tarjoaa opintoja kauppatieteestä, tekniikasta, kielistä ja taiteesta. Osalla kursseista voi olla esititetovaatimuksia, mikä selviää kurssin kuvauksesta. Opiskelijat hyväksytään kursseille ilmoittautumisjärjestyksessä. Opiskelijalle myönnetään kurssikohtainen opinto-oikeus ja opinto-oikeus on voimassa määräajan.

Kaikki avoimen yliopiston opinnot ovat maksuttomia Ukrainan kansalaisille 31.7.2024 saakka.

Ilmoittautuminen tehdään alla olevien ohjeiden mukaisesti:

• Ole yhteydessä avoimen yliopiston toimistoon [email protected] ilmoittautumisajan aikana. Ilmoita viestissä mille kurssille/kursseille haluat ilmoittautua.
  • Jos kurssilla on vielä tilaa, Avoin yliopisto lähettää sinulle ohjeet passikopion lähettämistä varten salatulla sähköpostilla. Ilmoita passikopion kanssa samassa viestissä sähköpostisi ja puhelinnumerosi.
  • Kun ilmoittautuminen on tehty, saat siitä vahvistuksen sähköpostiisi.

Avoimen yliopiston opintotarjonta löytyy täältä: kurssivalikko

Aalto-yliopiston sivu Ukrainan sodasta: Ukrainan sota

lue and yellow flags by Kalle Kataila

Aalto-yliopisto tarjoaa uusia apurahoja ja maksuttomia erillisopintoja Ukrainan yliopisto-opiskelijoille

Tältä sivulta löydät ohjeet apurahan ja maksuttoman erillisopinto-oikeuden hakemiseen Aalto-yliopistosta. Haut on tarkoitettu ukrainalaisille yliopisto-opiskelijoille ja Ukrainasta turvapaikan saaneille yliopisto-opisikelijoille, joiden opinnot ovat keskeytyneet sodan vuoksi.

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu: