Amerille ja OP:lle uudet nimikkosalit

Kauppakorkeakoulu on tarjonnut pitkään yrityksille ja yhteisöille mahdollisuutta nimikkosalipartneruuteen.
Amer

Oma nimikkosali on ennen kaikkea keino tukea opiskelijoita ja kauppatieteiden opetusta, myötävaikuttamalla opetustilojen laadukkuuteen ja viihtyvyyteen. Samalla se on myös yksi näkyvä osa yrityksen työnantajakuvan rakentamista opiskelijoiden keskuudessa.

Amer muutti koko salin ilmettä

Amer hankki nimikkosalin Kauppakorkeakoululta yhtiön 65-juhlavuoden kunniaksi. Kauppakorkeakoulu liittyy yhtiön syntyhistoriaan, sillä Kauppakorkeakoulun opiskelijat vuonna 1950 perustivat Amerin. Amerin uusi nimikkosali on päärakennuksen sali A401.

Nimikkosali on Amerin nimissä kolme seuraavaa vuotta ja Amer voi käyttää sitä omiin tarkoituksiinsa veloituksetta kaksi kertaa vuodessa.

− Haluamme tuoda Ameria kokonaisvaltaisesti ja laaja-alaisesti esiin, joten päädyimme koko salin takaseinän peittävään visuaaliseen kokonaisuuteen. Tarkoituksenamme on vaihtaa kuvia ja tuoda sitä kautta Amer Sportsin eri liiketoiminnan osa-alueita opiskelijoiden tietoisuuteen ja inspiroida samalla myös urheiluun ja liikuntaan, kertoo yritysvastuuviestinnästä vastaava Tea Lindfors.

OP:n sali koki muodonmuutoksen

OP-sali E107 Kauppakorkeakoulun Arkadia-rakennuksessa koki varsinaisen muodonmuutoksen, kun tila uudistettiin kokonaisuudessaan ns. Harvard-tyyppiseksi saliksi. Pitkänomaisen salin opetussuunta käännettiin 90 astetta niin, että opiskelijat ovat nyt huomattavasti lähempänä luennoitsijaa.

Tilan remontti on osa Kauppakorkeakoulun opetustilojen käynnissä olevaa muutosta, jossa mahdollisimman monesta opetustilasta tehdään entistä vuorovaikutteisempi ja näin nykyaikaista oppimista tukeva tila.

− Olemme erittäin tyytyväisiä OP-salin uuteen raikkaaseen ilmeeseen sekä iloisia siitä, että sali on koettu opiskelijoiden suunnalta hyvin toimivaksi, toteaa HR-palvelupäällikkö Liisa Parikka OP:stä.

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa