Amerille ja OP:lle uudet nimikkosalit

Oma nimikkosali on ennen kaikkea keino tukea opiskelijoita ja kauppatieteiden opetusta, myötävaikuttamalla opetustilojen laadukkuuteen ja viihtyvyyteen. Samalla se on myös yksi näkyvä osa yrityksen työnantajakuvan rakentamista opiskelijoiden keskuudessa.
Amer muutti koko salin ilmettä
Amer hankki nimikkosalin Kauppakorkeakoululta yhtiön 65-juhlavuoden kunniaksi. Kauppakorkeakoulu liittyy yhtiön syntyhistoriaan, sillä Kauppakorkeakoulun opiskelijat vuonna 1950 perustivat Amerin. Amerin uusi nimikkosali on päärakennuksen sali A401.
Nimikkosali on Amerin nimissä kolme seuraavaa vuotta ja Amer voi käyttää sitä omiin tarkoituksiinsa veloituksetta kaksi kertaa vuodessa.
− Haluamme tuoda Ameria kokonaisvaltaisesti ja laaja-alaisesti esiin, joten päädyimme koko salin takaseinän peittävään visuaaliseen kokonaisuuteen. Tarkoituksenamme on vaihtaa kuvia ja tuoda sitä kautta Amer Sportsin eri liiketoiminnan osa-alueita opiskelijoiden tietoisuuteen ja inspiroida samalla myös urheiluun ja liikuntaan, kertoo yritysvastuuviestinnästä vastaava Tea Lindfors.
OP:n sali koki muodonmuutoksen
OP-sali E107 Kauppakorkeakoulun Arkadia-rakennuksessa koki varsinaisen muodonmuutoksen, kun tila uudistettiin kokonaisuudessaan ns. Harvard-tyyppiseksi saliksi. Pitkänomaisen salin opetussuunta käännettiin 90 astetta niin, että opiskelijat ovat nyt huomattavasti lähempänä luennoitsijaa.
Tilan remontti on osa Kauppakorkeakoulun opetustilojen käynnissä olevaa muutosta, jossa mahdollisimman monesta opetustilasta tehdään entistä vuorovaikutteisempi ja näin nykyaikaista oppimista tukeva tila.
− Olemme erittäin tyytyväisiä OP-salin uuteen raikkaaseen ilmeeseen sekä iloisia siitä, että sali on koettu opiskelijoiden suunnalta hyvin toimivaksi, toteaa HR-palvelupäällikkö Liisa Parikka OP:stä.
- Julkaistu:
- Päivitetty:
Lue lisää uutisia

Henry Tirri: Teknologialiiketoiminnan skaalaaminen vaatii vahvaa strategista ja psykologista osaamista
Hyvä professori tai liiketoimintajohtaja jakaa viisautta, joka karttuu vain vuosien myötä.
Viisi asiaa, jotka päättäjien tulisi tietää yliopistojen vaikuttavuudesta
Yliopistot unohtuvat usein, kun puhutaan taloudellisesta kilpailukyvystä. Ei kannattaisi – me kerromme miksi.
Alumni Maria Lehto: Harrastuksillani oli iso vaikutus uraan ja sen kautta sain ensimmäiset johtamiskokemukseni
Maria Lehdon polku nykyisiin tehtäviin Engagement Specialistiksi Kauppakorkeakoulun partneriyritys Konecranesille ei ole ollut täysin suoraviivainen, mutta kokemuksilla on kuitenkin ollut paikkansa ammatillisessa kehityksessä. Hän haluaakin kehottaa opiskelijoita rohkeasti seuraamaan omia kiinnostuksen kohteitaan ja luottamaan siihen, että ne kyllä johtavat lopulta oikeaan suuntaan.