Uutiset

Alma Mediasta Kauppakorkeakoulun Premium Partner

Alma Media ja Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu ovat solmineet kaksivuotisen kumppanuussopimuksen.
Alma Media ja Kauppakorkeakoulu ovat solmineet keskenään kaksivuotisen kumppanuussopimuksen.
Haluamme olla mukana myös yliopiston tutkimus- ja innovaatiotyössä, joka vie yhteiskuntaamme vaikuttavasti eteenpäin”, sanoo Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne.

Alma Media toimii nopeasti kehittyvällä digitaalisen media- ja palveluliiketoiminnan markkinalla, mikä tarjoaa mielenkiintoisia yhteistyömahdollisuuksia Aalto-yliopistolle ja Alma Medialle. Alma Media onkin hyvin tervetullut lisä Kauppakorkeakoulun partneriohjelmaan. Kumppanuussopimuksen solmimisella tavoitellaan yhteistyön kasvattamista laaja-alaiseksi ja monitieteiseksi.

”Molempien vahvuuksia hyödyntäen pystymme rakentamaan kestävää tulevaisuutta yhteisillä projekteilla, kohtaamisilla ja tietoa jakamalla”, toteaa nyt alkaneesta yhteistyöstä Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne.

Suomessa Alman Median liiketoimintoihin kuuluvat valtakunnallinen, alueellinen ja paikallinen media, digitaaliset kuluttaja- ja yrityspalvelut, koulutukset, tapahtumat, ammattikirjallisuuden julkaiseminen sekä paino- ja jakeluliiketoiminta. Yhtiön tuotteita ovat tunnetut media- ja palvelubrändit, kuten Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Aamulehti, etuovi.com sekä Monster.

”On hienoa, että saimme Alma Median kaltaisen, voimakkaasti uudistuvan monikanavaisen mediayhtiön yhteistyökumppaniksemme”, iloitsee Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden päällikkö Jonna Söderholm.

”Alman tarkoitus on kiihdyttää yksilöiden, yritysten ja yhteiskunnan kasvua. Tämän tavoitteen tukemisessa kansainvälinen ja monialainen Aalto-yliopisto on ainutlaatuinen kumppani. Haluamme olla myös mukana yliopiston tutkimus- ja innovaatiotyössä, joka vie yhteiskuntaamme vaikuttavasti eteenpäin”, Kai Telanne kiteyttää.

Partneriohjelman kautta yritykset pääsevät tekemään pitkäjänteistä yhteistyötä Aalto-yliopiston kanssa monella eri osa-alueella. Työnantajamielikuvan kehittäminen, opetukseen osallistuminen, tutkimusyhteistyö esimerkiksi opiskelijaprojektien yhteydessä sekä vierailuluennoitsijana toimiminen ovat kaikki esimerkkejä mahdollisista yhteistyön tavoista. Tällä hetkellä ohjelman piirissä on 13 yritystä.

Lisätietoja:
Anne Salonvaara
Senior Manager, Corporate Relations
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
[email protected]

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu

Lue lisää uutisia

Students doing group work, Aalto BIZ
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Global Marketing Management -kurssilla toteutettiin erinomaisia yritysprojekteja

”On upeaa, miten ammattitaitoisia, vilpittömiä ja vuorovaikutukseen virittäytyneitä tämän päivän opiskelijat ovat.”
Kerrostalo ja kallioita
Yhteistyö, Mediatiedotteet, Tutkimus ja taide Julkaistu:

LÄHIÖPRIDE-hankkeessa tutkitaan lähiömielikuvien ja rakennetun ympäristön suhdetta

Monitieteinen hanke yhdistää arkkitehtuurin historian, sosiologian, kriittisen kulttuuriperinnön ja maisema-arkkitehtuurin tutkimuksen. Tutkimukseen ja työpajoihin pohjaava hanke tähtää lähiöiden kestävään tulevaisuuteen.
A student team working on their startup idea
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Aalto-johtoinen kärkihanke löysi tapoja opiskelijayrittäjyyden tukemiseen

Opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama YYTO-hanke tutki keinoja opiskelijoiden yrittäjämäisen ajattelun lisäämiseen ja tukemiseen.
Aalto University
Yhteistyö Julkaistu:

Uusi laatupalkinto annetaan huipputiimeille, jotka muuttavat Aaltoa pysyvästi ja pitkäjänteisesti

Uusi Aalto Pioneering Excellence Award -palkinto korostaa laadun ja erinomaisuuden merkitystä. Palkintoa voi hakea tai palkinnonsaajaa ehdottaa vuosittain toukokuun loppuun mennessä.