Uutiset

Alma Mediasta Kauppakorkeakoulun Premium Partner

Alma Media ja Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu ovat solmineet kaksivuotisen kumppanuussopimuksen.
Alma Media ja Kauppakorkeakoulu ovat solmineet keskenään kaksivuotisen kumppanuussopimuksen.
Haluamme olla mukana myös yliopiston tutkimus- ja innovaatiotyössä, joka vie yhteiskuntaamme vaikuttavasti eteenpäin”, sanoo Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne.

Alma Media toimii nopeasti kehittyvällä digitaalisen media- ja palveluliiketoiminnan markkinalla, mikä tarjoaa mielenkiintoisia yhteistyömahdollisuuksia Aalto-yliopistolle ja Alma Medialle. Alma Media onkin hyvin tervetullut lisä Kauppakorkeakoulun partneriohjelmaan. Kumppanuussopimuksen solmimisella tavoitellaan yhteistyön kasvattamista laaja-alaiseksi ja monitieteiseksi.

”Molempien vahvuuksia hyödyntäen pystymme rakentamaan kestävää tulevaisuutta yhteisillä projekteilla, kohtaamisilla ja tietoa jakamalla”, toteaa nyt alkaneesta yhteistyöstä Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne.

Suomessa Alman Median liiketoimintoihin kuuluvat valtakunnallinen, alueellinen ja paikallinen media, digitaaliset kuluttaja- ja yrityspalvelut, koulutukset, tapahtumat, ammattikirjallisuuden julkaiseminen sekä paino- ja jakeluliiketoiminta. Yhtiön tuotteita ovat tunnetut media- ja palvelubrändit, kuten Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Aamulehti, etuovi.com sekä Monster.

”On hienoa, että saimme Alma Median kaltaisen, voimakkaasti uudistuvan monikanavaisen mediayhtiön yhteistyökumppaniksemme”, iloitsee Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden päällikkö Jonna Söderholm.

”Alman tarkoitus on kiihdyttää yksilöiden, yritysten ja yhteiskunnan kasvua. Tämän tavoitteen tukemisessa kansainvälinen ja monialainen Aalto-yliopisto on ainutlaatuinen kumppani. Haluamme olla myös mukana yliopiston tutkimus- ja innovaatiotyössä, joka vie yhteiskuntaamme vaikuttavasti eteenpäin”, Kai Telannekiteyttää.

Partneriohjelman kautta yritykset pääsevät tekemään pitkäjänteistä yhteistyötä Aalto-yliopiston kanssa monella eri osa-alueella. Työnantajamielikuvan kehittäminen, opetukseen osallistuminen, tutkimusyhteistyö esimerkiksi opiskelijaprojektien yhteydessä sekä vierailuluennoitsijana toimiminen ovat kaikki esimerkkejä mahdollisista yhteistyön tavoista. Tällä hetkellä ohjelman piirissä on 13 yritystä.

Lisätietoja:
Anne Salonvaara
Senior Manager, Corporate Relations
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
[email protected]

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:

Lue lisää uutisia

Kesäinen Otaniemen rantanäkymä, jossa Aalto-yliopiston logo ja tapahtuman nimi sekä VTT:n ja Avoimen tieteen logot.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Avoimen tieteen kesäpäivät pidetään Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella ja Zoomissa 3.–4.6. Ilmoittauduthan 3.5. mennessä!
Saastamoisen säätiön edustajat
Yhteistyö Julkaistu:

Saastamoisen säätiö toimii aktiivisesti edistääkseen tiedettä ja taidetta kansainvälisesti

Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja tuen kohdistaminen nuorten hyväksi on säätiölle tärkeää.
Ursula von der Leyen pitämässä avajaispuhetta
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

New European Bauhaus -festivaali toi yhteen Euroopan päättäjiä ja monialaisen kestävän kehityksen asiantuntijoita

Aalto-yliopisto oli mukana New European Bauhaus -festivaalilla kestävää rakentamista käsittelevällä näyttelyllään Time out! Rethinking construction.
Biomateriaaleja
Yhteistyö Julkaistu:

Metsien tuottamaa arvonlisää on mahdollista nostaa merkittävästi

Metsäbiotalouden tiedepaneelin ensimmäisen selvityshankkeen tulokset on julkaistu. Laskelmien mukaan metsien tuottamaa arvonlisää on mahdollista nostaa merkittävästi ilman lisähakkuita: selvityksen mukaan vuonna 2035 Suomen metsistä voitaisiin saavuttaa jopa 15,6 miljardin euron arvonlisä, mikä tarkoittaa 80 % kasvua verrattuna vuoden 2019 tasoon.