Uutiset

Alma Mediasta Kauppakorkeakoulun Premium Partner

Alma Media ja Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu ovat solmineet kaksivuotisen kumppanuussopimuksen.
Alma Media ja Kauppakorkeakoulu ovat solmineet keskenään kaksivuotisen kumppanuussopimuksen.
Haluamme olla mukana myös yliopiston tutkimus- ja innovaatiotyössä, joka vie yhteiskuntaamme vaikuttavasti eteenpäin”, sanoo Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne.

Alma Media toimii nopeasti kehittyvällä digitaalisen media- ja palveluliiketoiminnan markkinalla, mikä tarjoaa mielenkiintoisia yhteistyömahdollisuuksia Aalto-yliopistolle ja Alma Medialle. Alma Media onkin hyvin tervetullut lisä Kauppakorkeakoulun partneriohjelmaan. Kumppanuussopimuksen solmimisella tavoitellaan yhteistyön kasvattamista laaja-alaiseksi ja monitieteiseksi.

”Molempien vahvuuksia hyödyntäen pystymme rakentamaan kestävää tulevaisuutta yhteisillä projekteilla, kohtaamisilla ja tietoa jakamalla”, toteaa nyt alkaneesta yhteistyöstä Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne.

Suomessa Alman Median liiketoimintoihin kuuluvat valtakunnallinen, alueellinen ja paikallinen media, digitaaliset kuluttaja- ja yrityspalvelut, koulutukset, tapahtumat, ammattikirjallisuuden julkaiseminen sekä paino- ja jakeluliiketoiminta. Yhtiön tuotteita ovat tunnetut media- ja palvelubrändit, kuten Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Aamulehti, etuovi.com sekä Monster.

”On hienoa, että saimme Alma Median kaltaisen, voimakkaasti uudistuvan monikanavaisen mediayhtiön yhteistyökumppaniksemme”, iloitsee Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden päällikkö Jonna Söderholm.

”Alman tarkoitus on kiihdyttää yksilöiden, yritysten ja yhteiskunnan kasvua. Tämän tavoitteen tukemisessa kansainvälinen ja monialainen Aalto-yliopisto on ainutlaatuinen kumppani. Haluamme olla myös mukana yliopiston tutkimus- ja innovaatiotyössä, joka vie yhteiskuntaamme vaikuttavasti eteenpäin”, Kai Telannekiteyttää.

Partneriohjelman kautta yritykset pääsevät tekemään pitkäjänteistä yhteistyötä Aalto-yliopiston kanssa monella eri osa-alueella. Työnantajamielikuvan kehittäminen, opetukseen osallistuminen, tutkimusyhteistyö esimerkiksi opiskelijaprojektien yhteydessä sekä vierailuluennoitsijana toimiminen ovat kaikki esimerkkejä mahdollisista yhteistyön tavoista. Tällä hetkellä ohjelman piirissä on 13 yritystä.

Lisätietoja:
Anne Salonvaara
Senior Manager, Corporate Relations
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
[email protected]

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu

Lue lisää uutisia

Kolme valkoista, taiteltua paperirakennetta eri kokoisina ja muotoisina harmaalla pinnalla.
Yhteistyö, Mediatiedotteet, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Näyttävä origamikartonki uudistaa kasvavia pakkausmarkkinoita

Origamitaitteet mahdollistavat kartongille täysin uusia ominaisuuksia ja tekevät siitä erinomaisen vaihtoehdon muun muassa korvaamaan muovia ja styroksia pakkauksissa. Esteettinen materiaali herättää kiinnostusta myös muotoilijoiden keskuudessa.
Kuvassa näkyy Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu talvella dronella kuvattuna. Kuvan otti Roope Kiviranta Aalto-yliopistosta.
Tutkimus ja taide Julkaistu:

EIBA 2024 -konferenssi – “That’s interesting! Rethinking IB research for the next 50 years”

On aika juhlia EIBAn (European International Business Academy) 50-vuotista taivalta ja kansainvälisen liiketoiminnan aineen tutkimuksen tulevaisuutta.
Kaksi miestä seisoo kuvan keskellä. Toinen osoittaa kuvaajan suuntaan. Molemmilla käsissä värikkäät esittee. Taustalla näkyy ihmisiä ja roll-upeja.
Yhteistyö Julkaistu:

Vaikea taloustilanne korostaa verkostoitumisen merkitystä työnhaussa

Aalto-yliopiston suurin rekrytointitapahtuma Aalto Talent Expo kokosi yhteen 90 työnantajaa ja tuhansia opiskelijoita.
Ulkoministeri, Kauppakorkeakoulun alumni Elina Valtonen
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Alumni Elina Valtonen: ”Opiskele laajasti kaikkea, mikä kiinnostaa”

Taloustieteen pääaineesta valmistunut Suomen ulkoministeri, Kauppakorkeakoulun alumni Elina Valtonen toimisi samoin nyt kuin toimi 20 vuotta sitten opiskellessaan: hän opiskelisi laajasti kaikkea, mikä kiinnostaa, ja menisi myös rohkeasti epämukavuusalueelle, sillä siellä oppii eniten.