Uutiset

Alma Mediasta Kauppakorkeakoulun Premium Partner

Alma Media ja Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu ovat solmineet kaksivuotisen kumppanuussopimuksen.
Alma Media ja Kauppakorkeakoulu ovat solmineet keskenään kaksivuotisen kumppanuussopimuksen.
Haluamme olla mukana myös yliopiston tutkimus- ja innovaatiotyössä, joka vie yhteiskuntaamme vaikuttavasti eteenpäin”, sanoo Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne.

Alma Media toimii nopeasti kehittyvällä digitaalisen media- ja palveluliiketoiminnan markkinalla, mikä tarjoaa mielenkiintoisia yhteistyömahdollisuuksia Aalto-yliopistolle ja Alma Medialle. Alma Media onkin hyvin tervetullut lisä Kauppakorkeakoulun partneriohjelmaan. Kumppanuussopimuksen solmimisella tavoitellaan yhteistyön kasvattamista laaja-alaiseksi ja monitieteiseksi.

”Molempien vahvuuksia hyödyntäen pystymme rakentamaan kestävää tulevaisuutta yhteisillä projekteilla, kohtaamisilla ja tietoa jakamalla”, toteaa nyt alkaneesta yhteistyöstä Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne.

Suomessa Alman Median liiketoimintoihin kuuluvat valtakunnallinen, alueellinen ja paikallinen media, digitaaliset kuluttaja- ja yrityspalvelut, koulutukset, tapahtumat, ammattikirjallisuuden julkaiseminen sekä paino- ja jakeluliiketoiminta. Yhtiön tuotteita ovat tunnetut media- ja palvelubrändit, kuten Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Aamulehti, etuovi.com sekä Monster.

”On hienoa, että saimme Alma Median kaltaisen, voimakkaasti uudistuvan monikanavaisen mediayhtiön yhteistyökumppaniksemme”, iloitsee Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden päällikkö Jonna Söderholm.

”Alman tarkoitus on kiihdyttää yksilöiden, yritysten ja yhteiskunnan kasvua. Tämän tavoitteen tukemisessa kansainvälinen ja monialainen Aalto-yliopisto on ainutlaatuinen kumppani. Haluamme olla myös mukana yliopiston tutkimus- ja innovaatiotyössä, joka vie yhteiskuntaamme vaikuttavasti eteenpäin”, Kai Telanne kiteyttää.

Partneriohjelman kautta yritykset pääsevät tekemään pitkäjänteistä yhteistyötä Aalto-yliopiston kanssa monella eri osa-alueella. Työnantajamielikuvan kehittäminen, opetukseen osallistuminen, tutkimusyhteistyö esimerkiksi opiskelijaprojektien yhteydessä sekä vierailuluennoitsijana toimiminen ovat kaikki esimerkkejä mahdollisista yhteistyön tavoista. Tällä hetkellä ohjelman piirissä on 13 yritystä.

Lisätietoja:
Anne Salonvaara
Senior Manager, Corporate Relations
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
[email protected]

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu

Lue lisää uutisia

Photo by Aki-Pekka Sinikoski
Yhteistyö Julkaistu:

Aalto-yliopisto mukaan ruotsalaiseen tekoälyn ja autonomisten järjestelmien WASP-tutkimusohjelmaan

Aalto-yliopisto aloittaa yhteistyön ruotsalaisten yliopistojen kanssa Wallenbergin tekoälyn, autonomisten järjestelmien ja ohjelmistojen tutkimusohjelmassa. Mukana on myös kymmeniä ruotsalaisyrityksiä.
Rahoituksen laitosjohtaja Elias Rantapuska Väre-rakennuksen aulassa. Kuvaaja Evelin Kask.
Yhteistyö Julkaistu:

Rahoituksen laitosjohtaja Elias Rantapuska Momentum-podcastin vieraana

Jakso tarjoaa kuuntelijoille erittäin hyödyllistä kulmaa esimerkiksi tohtoriopintoihin, professorina olemiseen, konsultointiin ja yleisesti elämään ja oppimiseen liittyen.
A man wearing virtual reality glasses. Virtual reality, VR, was discussed at the Unite! Boot Camp.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Unite-yliopistojen virtuaalikampusta kehitettiin suunnittelusprinteissä

Tavoitteena oli koota ideoita virtuaalisesta oppimisesta ja virtuaalitodellisuudesta ja näin fasilitoida virtuaalikampuksen rakentamista Unite-verkostossa.
Aalto EIT Services
Yhteistyö Julkaistu:

Unite!-verkoston Boot Campissa kehitettiin yhteisohjelmia ja joustavia opintopolkuja

Unite-yliopistoverkoston tavoitteena on soveltaa yhteistyössä uusia pedagogisia lähestymistapoja opettamiseen ja oppimiseen kaikilla tutkintotasoilla. Tavoitteena on myös kehittää joustavia opintopolkuja ja yhteisohjelmia, joiden oleellinen osa on liikkuvuus.