Uutiset

Alma Mediasta Kauppakorkeakoulun Premium Partner

Alma Media ja Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu ovat solmineet kaksivuotisen kumppanuussopimuksen.
Alma Media ja Kauppakorkeakoulu ovat solmineet keskenään kaksivuotisen kumppanuussopimuksen.
Haluamme olla mukana myös yliopiston tutkimus- ja innovaatiotyössä, joka vie yhteiskuntaamme vaikuttavasti eteenpäin”, sanoo Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne.

Alma Media toimii nopeasti kehittyvällä digitaalisen media- ja palveluliiketoiminnan markkinalla, mikä tarjoaa mielenkiintoisia yhteistyömahdollisuuksia Aalto-yliopistolle ja Alma Medialle. Alma Media onkin hyvin tervetullut lisä Kauppakorkeakoulun partneriohjelmaan. Kumppanuussopimuksen solmimisella tavoitellaan yhteistyön kasvattamista laaja-alaiseksi ja monitieteiseksi.

”Molempien vahvuuksia hyödyntäen pystymme rakentamaan kestävää tulevaisuutta yhteisillä projekteilla, kohtaamisilla ja tietoa jakamalla”, toteaa nyt alkaneesta yhteistyöstä Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne.

Suomessa Alman Median liiketoimintoihin kuuluvat valtakunnallinen, alueellinen ja paikallinen media, digitaaliset kuluttaja- ja yrityspalvelut, koulutukset, tapahtumat, ammattikirjallisuuden julkaiseminen sekä paino- ja jakeluliiketoiminta. Yhtiön tuotteita ovat tunnetut media- ja palvelubrändit, kuten Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Aamulehti, etuovi.com sekä Monster.

”On hienoa, että saimme Alma Median kaltaisen, voimakkaasti uudistuvan monikanavaisen mediayhtiön yhteistyökumppaniksemme”, iloitsee Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden päällikkö Jonna Söderholm.

”Alman tarkoitus on kiihdyttää yksilöiden, yritysten ja yhteiskunnan kasvua. Tämän tavoitteen tukemisessa kansainvälinen ja monialainen Aalto-yliopisto on ainutlaatuinen kumppani. Haluamme olla myös mukana yliopiston tutkimus- ja innovaatiotyössä, joka vie yhteiskuntaamme vaikuttavasti eteenpäin”, Kai Telannekiteyttää.

Partneriohjelman kautta yritykset pääsevät tekemään pitkäjänteistä yhteistyötä Aalto-yliopiston kanssa monella eri osa-alueella. Työnantajamielikuvan kehittäminen, opetukseen osallistuminen, tutkimusyhteistyö esimerkiksi opiskelijaprojektien yhteydessä sekä vierailuluennoitsijana toimiminen ovat kaikki esimerkkejä mahdollisista yhteistyön tavoista. Tällä hetkellä ohjelman piirissä on 13 yritystä.

Lisätietoja:
Anne Salonvaara
Senior Manager, Corporate Relations
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
[email protected]

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu

Lue lisää uutisia

 Tutkimustyössä hyödynnetään Aalto-yliopiston radiokaiutonta huonetta Otaniemessä. Kuva: Aalto-yliopisto / Unto Rautio
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Uusi tohtorikoulutusohjelma keskittyy radioaaltojen energiatehokkuuteen

Nokian lahjoitus Aalto-yliopistolle kohdistuu tulevaisuuden matkaviestinjärjestelmiin ja erityisesti laitekehityksen tutkimukseen.
Alustatalouden faktat ja myytit jakso 8 studiossa Annukka Berg, Juhani Järvensivu, William von der Pahlen ja Robin Gustafsson
Tutkimus ja taide Julkaistu:

Olisiko alustataloudesta hävikinpoistajaksi? Alustatalouden F&M -podcast pureskelee kiertotalouden kysymyksiä

Alustataloudella voisi olla ratkaisun avaimia kiertotalouden tehostamiseksi, mutta niiden hyödyntämisessä ollaan vielä kaukana.
People in a meeting discussing excitedly.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Aalto-yliopisto käynnistänyt elämänlaajuiseen oppimiseen keskittyvän yritysyhteistyön Muratan kanssa

Yhteistyön tuloksena syntyi sivusto, johon on koottu Murata Electronicsin työntekijöille valikoituja kursseja.
Aalto Digital Creatives main title and background
Kampus, Yhteistyö Julkaistu:

Haku Aalto-yliopiston luovien alojen esihautomo-ohjelmaan on käynnissä

Aalto Digital Creatives -esihautomo hakee joukkoonsa luovien alojen toimijoita. Haku ohjelmaan on auki 14.2.2023 asti.