Ajatuksia herättävää kuuntelemista — sukella podcastien maailmaan

Podcastimme tarjoavat monipuolista sisältöä vaikkapa oppimisesta, tieteestä, bisneksestä, työelämästä ja filosofiasta. Kuulokkeet korville ja kuuntelemaan!
työmatkalla cover

Työmatkalla — Lauri Järvilehto

Aalto-yliopiston uusi Työmatkalla-podcast tarttuu rennosti ja rohkeasti työelämän muutoksiin. Podcastia juontaa Aalto-yliopiston työelämäprofessori, tietokirjailija ja yrittäjä Lauri Järvilehto. Jaksoissa vierailee Aalto-yliopiston opiskelijoita sekä alumneja, jotka ratkovat tulevaisuuden työn kysymyksiä oman uravaiheensa näkökulmasta.

Kuuntele iTunesissa ja Spotifyssa.

Cloud Reachers podcast

Cloud Reachers — Tomi Kauppinen ja Miikka J. Lehtonen

Cloud Reachers -podcast käsittelee tulevaisuuden oppimista eri alojen asiantuntijoiden kanssa sekä opettajien että oppijoiden näkökulmasta. Aiheina ovat muun muassa digitaalinen saavutettavuus sekä tieteen ja taiteen tulevaisuus. Podcastia juontavat Perustieteiden korkeakoulun projektimanageri ja dosentti Tomi Kauppinen sekä Kauppakorkeakoulun ja Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun vieraileva apulaisprofessori Miikka J. Lehtonen. Tämä podcast on englanninkielinen.

Kuuntele Soundcloudissa.

Kuvassa näkyvät podcastin juontajat, professori Vesa Puttonen ja apulaisprofessori Eeva Vilkkumaa.

Puttonen & Vilkkumaa — Vesa Puttonen ja Eeva Vilkkumaa

Puttonen & Vilkkumaaon Aallon Kauppakorkeakoulun podcast siitä, miten bisneksen avulla voi tehdä maailmasta paremman. Podcastin tavoitteena on siis toteuttaa Kauppakorkeakoulun mottoa ”Better Business – Better Society”. Jaksoilla vierailee Kauppakorkeakoulun tutkijoita sekä heidän vieraitaan yliopistomaailman ulkopuolelta. Jaksot juontavat vuorollaan rahoituksen professori Vesa Puttonen ja tieto- ja palvelujohtamisen apulaisprofessori Eeva Vilkkumaa.

Kuuntele iTunesissa ja Spotifyssä.

Entä jos -podcast

Entä jos — Pirjo Sanaksenaho ja Tiina Heikka

Entä jos -podcast uskoo parempaan tulevaisuuteen ja tutkittuun tietoon. Jokaisessa jaksossa Aalto-yliopiston tutkijat saavat keskustelukumppaniksi yrityksen tai yhteisön edustajan pohtimaan tieteen, taiteen ja teknologian roolia yhteiskunnan isojen haasteiden ratkomisessa ja uusien mahdollisuuksien luomisessa.

Kuuntele iTunesissa ja Spotifyssä.

Cover photo for Esa Saarinen's Magnificent Life podcast

Magnificent life — Esa Saarinen

Magnificent Life on Aalto-yliopiston luennoitsijan sekä filosofian professorin Esa Saarisen, podcast-muotoinen kurssi. Podcast tarjoaa mieltä kohottavaa sisältöä, jonka myötä kuuntelija ohjataan kehittämään omaa ajattelumaailmaa ja elämään päivittäistä elämää tarkoituksenmukaisemmin. Tämä podcast on englanninkielinen.

Kuuntele Spotifyssa.

URL kopioitu

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
Photo collage of some of the actions funded by the Sustainability Action Booster grant
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto rahoittaa opiskelijoiden kestävyystoimia kymmenillä tuhansilla vuodessa - "Tällaista emme ole nähneet muualla"

Aalto-yliopiston Sustainability Action Booster on apuraha, joka tukee opiskelijoiden ideoimia kestävän kehityksen projekteja kampuksella ja sen ulkopuolella.
Potrettikuva Suzanne Innes-Stubbista, hän hymyilee ja katsoo kohti kameraa
Nimitykset, Yliopisto Julkaistu:

Suzanne Innes-Stubb nimitetty johtavaksi työelämäasiantuntijaksi Aalto-yliopiston kauppakorkeakouluun

Yritysjuridiikan asiantuntija Innes-Stubb vahvistaa Kauppakorkeakoulun osaamista vastuullisessa yritystoiminnassa. Hän aloittaa tehtävässä syyskuun alussa.
Three students sitting at the School of Business. Photo: Ari Toivonen
Yliopisto Julkaistu: