ABB:n apuraha väitelleille tohtoreille haettavissa

Apurahan suuruus on 300 000 USD:tä. Hakuaika päättyy 29. tammikuuta 2016.

ABB on lanseeranut Hubertus von Grünberg -apurahan, joka on tarkoitettu viimeisen 3 vuoden aikana väitelleille tohtoreille. 300 000 USAn dollarin suuruinen apuraha on tarkoitettu ICT:n, elektroniikan ja uusien materiaalien jatkotutkimukseen, joka voi tarjota uudenlaisia sovelluksia teollisuuden tarpeisiin.

Apurahaa tulee hakea 29. tammikuuta 2016 mennessä.

Tarkemmat tiedot hausta englanninkielisestä uutisesta.

URL kopioitu

Aalto Industrial Internet Campus
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tuotannon ja sisälogistiikan fyysinen ja digitaalinen maailma kohtaavat monitieteisessä TwinFlow -projektissa

Aallon ja Tampereen yliopiston tutkijat yhdessä yritysten kanssa vauhdittavat valmistavan teollisuuden datavetoista liiketoimintaa kolmivuotisessa Business Finlandin rahoittamassa projektissa.
Emma Kemppainen Aallon kampuksella
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Emma Kemppinen: Puolijohdeteollisuus tarjoaa paljon mahdollisuuksia sekä teollisuudessa että akateemisella puolella

Emma pääsi kesätöihin tutkimusryhmään puolijohdeteollisuuden yritysten lahjoitusten ansiosta. Kesätyöpaikka vahvisti hänen kiinnostustaan alaa kohtaan.
Antti ja Susanne Suhonen
Yhteistyö Julkaistu:

Kauppiksessa oli jo meidän aikanamme todella hyvä henki ja tekemisen meininki

Antti ja Susanne Suhonen haluavat lahjoittamalla tukea Suomen menestystä kovassa kansainvälisessä kilpailussa.
Euroclear-tiimi räätälöidyssä yritysprojektissa
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Opiskelijat tutkivat Suomen ESG-markkinoita ja sen liiketoimintamahdollisuuksia Euroclear Finlandille

He tekivät kattavan analyysin nykyisistä ESG-markkinoista sekä raportoinnin että tiedon tuottajan näkökulmasta.