Aalto-yliopistossa koronatapauksia ja altistumisia

Muistathan ladata Koronavilkun puhelimeesi.
Laboratoriotarvike.

Aalto-yliopistossa on todettu koronavirustautitapauksia. Espoon tartuntatautiviranomainen jäljittää tartuntaketjuja ja asettaa altistuneet karanteeniin.

Varotoimenpiteenä Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun ensimmäisen vuosikurssin kandidaattiopiskelijat ovat siirtyneet etäopetukseen kahdeksi viikoksi.

Kampuksella voi tapauksista huolimatta opiskella ja työskennellä yliopiston koronaturvallisuusohjeet huomioiden. Muistutamme, että koronatilanteen vuoksi tilaisuuksissa ja tapahtumissa suositellaan toistaiseksi etäjärjestelyjä. Kampukselle ei tule saapua sairaana. On myös tärkeää huolehtia turvaväleistä ja käsihygieniasta. Tarkemmat ohjeet tapahtumien järjestäjille löytyvät verkkosivuiltamme: https://www.aalto.fi/fi/aalto-yliopisto/koronavirukseen-liittyvia-ohjeita-tilaisuuksien-jarjestajille.

On tärkeää katkaista tartuntaketjut varhain, joten muista ladata puhelimeesi Koronavilkku sovelluskaupasta.

Päivitys 21.9. Aalto-yliopiston Mikkelin toimipisteen opiskelijoilla koronavirustartuntoja

Ohjeet tapahtumien järjestäjille

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: