Aalto-yliopistossa koronatapauksia ja altistumisia

Muistathan ladata Koronavilkun puhelimeesi.
Laboratoriotarvike.

Aalto-yliopistossa on todettu koronavirustautitapauksia. Espoon tartuntatautiviranomainen jäljittää tartuntaketjuja ja asettaa altistuneet karanteeniin.

Varotoimenpiteenä Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun ensimmäisen vuosikurssin kandidaattiopiskelijat ovat siirtyneet etäopetukseen kahdeksi viikoksi.

Kampuksella voi tapauksista huolimatta opiskella ja työskennellä yliopiston koronaturvallisuusohjeet huomioiden. Muistutamme, että koronatilanteen vuoksi tilaisuuksissa ja tapahtumissa suositellaan toistaiseksi etäjärjestelyjä. Kampukselle ei tule saapua sairaana. On myös tärkeää huolehtia turvaväleistä ja käsihygieniasta. Tarkemmat ohjeet tapahtumien järjestäjille löytyvät verkkosivuiltamme: https://www.aalto.fi/fi/aalto-yliopisto/koronavirukseen-liittyvia-ohjeita-tilaisuuksien-jarjestajille.

On tärkeää katkaista tartuntaketjut varhain, joten muista ladata puhelimeesi Koronavilkku sovelluskaupasta.

Päivitys 21.9. Aalto-yliopiston Mikkelin toimipisteen opiskelijoilla koronavirustartuntoja

Ohjeet tapahtumien järjestäjille

URL kopioitu

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
Aalto Squad students on campus
Opinnot Julkaistu:

Hakijoiden määrä Aalto-yliopistoon kasvoi kevään toisessa yhteishaussa

Suomen- ja ruotsinkielisiin kandidaattikoulutuksiin oli 13 500 hakijaa
Photo collage of some of the actions funded by the Sustainability Action Booster grant
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto rahoittaa opiskelijoiden kestävyystoimia kymmenillä tuhansilla vuodessa - "Tällaista emme ole nähneet muualla"

Aalto-yliopiston Sustainability Action Booster on apuraha, joka tukee opiskelijoiden ideoimia kestävän kehityksen projekteja kampuksella ja sen ulkopuolella.
Hymyilevä Raili Pönni seisoo neuvotteluhuoneessa, taustalla näkyy ikkunasta Dipolin piha-aluetta.
Nimitykset Julkaistu:

Aalto-yliopiston kehitysjohtajaksi on nimitetty Raili Pönni

Raili Pönni on toiminut aiemmin yliopiston suunnittelupäällikkönä ja väliaikaisena kehitysjohtajana.