Aalto Online Learning valittu Hacking Higher Education -kisan finaaleihin

Aalto Online Learning on valittu yhdeksi Hacking Higher Education Finland -kisan finalistiksi! Äänestää vai kuka vain verkossa, ja finaalipitchaukset järjestetään Dare to Learn -oppimisfestivaaleilla Korjaamolla perjantaina 20.9. klo 14.
3 red letters of H and text "Finland".

Aalto Online Learning on innoissaan päästessään esittelemään Aalto-yliopistossa tehtyä työtä online-oppimisen kehittämiseksi Hacking Higher Education Finland -kisaan (HHE)! Aalto Online Learning on yksi 12:sta finaalipaikan saaneesta ratkaisuehdotuksesta.

Tutustu inspiroiviin 12 finalistiin, ja äänestä suosikkiasi ennen perjantaita 20.9 klo 15:15! Tomi Kauppinen pitchaa Aalto Online Learning-ratkaisusta perjantaina festivaalilla klo 14.

HHE pyrkii luomaan ja palkitsemaan ratkaisuja, jotka kehittävät korkeakoulutuksen palveluita. Ratkaisujen tulisi vastata tarkkoihin haasteisiin, joilla on selvä kohderyhmä. Mahdollisia kohderyhmiä ovat opiskelijat, alumnit, henkilökunta tai yritykset.

Aloitteet arvostellaan seuraavalla kriteeristöllä:

1. Aidon haasteen identifionti korkeakoulupalveluissa
  2. ​Ratkaisun tehokkuus
  3. Ratkaisun uutuusarvo
  4. Ratkaisun skaalattavuus

Dare to Learnin yleisö + verkon kautta tulevat äänestäjät valitsevat voittajan ja oman lempiehdokkaan äänestäminen on mahdollista jo viikkoa ennen tapahtumaa. Toivomme näkevämme sinut yleisössä, joten ostathan lippusi tämän vuoden Dare to Learn -tapahtumaan täältä.

Finaalit järjestetään perjantaina 20.9. klo 14-15:30.

Dare to Learn on Pohjois-Euroopan suurin oppimistapahtuma ja se järjestetään 19.-20.9. Korjaamolla Helsingissä.

Aalto Online Learning -tiimi

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: