Aalto ARTS Books on mukana Design Market Online -tapahtumassa

Design Market on yksi Helsinki Design Weekin suosituimmista tapahtumista syksyllä. Tänä viikonloppuna tapahtuma järjestetään ensimmäistä kertaa keväällä – ja olosuhteiden vuoksi vain verkossa. Mukana on 50 suomalaista muotoilualan yritystä, ja myynnissä on tuotteita, jotka voivat piristää kotia, virkistää mieltä ja ilahduttaa läheistä.
design market online 24.-26.4.

Tiedot mukana olevista yrityksistä ja tarjouksista löytyy Helsinki Design Weekin verkkosivuilta. Jokainen yritys myy tuotteet omissa verkkokaupoissaan.

”Olemme ylpeitä, että Aalto ARTS Books on päässyt mukaan suomalaisten huippu brändien joukkoon tähän tapahtumaan. Tämä kertoo siitä, että kirjamme ovat kauniita esineitä ja täynnä tietoa, joka kiinnostaa Design Market Online -tapahtuman kävijöitä”, kertoo myyntikoordinaattori Suvi-Kukka Salonen.

Aalto ARTS Books tarjoaa viikonlopun aikana vaihtuvan kirjavalikoiman alennettuun hintaan verkkokaupassa. Perjantaina tarjouksessa on parhaat perusteokset joka kodin kirjahyllyyn, lauantaina taas uutuuskirjat ja sunnuntaina inspiroivaa lukemista käsillä tekemiseen.

Seuraa tapahtumaa Facebookissa ja Instagramissa: @helsinkidesignweek sekä @aaltoartsbooks

Nuoret arkkitehdit istuvat ulkoportaikossa ja hymyilevät
Yhteistyö Julkaistu:

Ella Kaira ja Matti Jänkälä kuratoivat Suomen paviljongin vuoden 2025 näyttelyn Venetsiassa

Arkkitehtikaksikon näyttelykonseptin tematiikka on modernin arkkitehtuurin säilyttäminen.
Mustavalkokuvassa hattupäinen mieshahmo katsoo eteenpäin kädet rinnan edessä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Jussi-palkintoja elokuvataiteen laitoksen alumneille

Kotimaisen elokuvan viime vuoden parhaimmistoa palkittiin.
Pöydällä kipsimallin tekovälineitä
Mediatiedotteet, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Käsikirja johdattaa keramiikan maailmaan

Keramiikan käsikirja johdattaa lukijan kaikkiin saven kanssa työskentelyyn liittyviin aiheisiin tekstien, kuvien, kuvituksien, animaatioiden ja videoiden avulla.
Aalto ARTSin vuosikatselmuksen aluksi nähtiin Radical Creatives dokumenttielokuva
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Vuosikatselmus loi katsauksen viime vuoteen

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun vuosikatselmuksessa 13. maaliskuuta peilattiin edellisen vuoden tapahtumia ja kohokohtia. Tilaisuudessa jaettiin myös tunnustuksia vuoden tekijöille ja nimettiin Vuoden alumni.