Aallossa kuvattu lyhytelokuva kertoo opiskelijan vaikeasta valinnasta

Aalto-yliopiston Oasis of Radical Wellbeing -hankkeen rahoittama Myötätunto III -lyhytelokuvan kuvaukset alkoivat Otaniemessä 17.3. Valmiin elokuvan ensi-iltaa päästään katsomaan 30.5. Green Minds, Healthy Hearts – Social Sustainability Symposium -tapahtumassa Aalto-yliopiston Oppimiskeskuksessa.
Konsta Laakso and Elsi Sloan act in the short film of Oasis of Radical Wellbeing
Myötunto III:n pääosassa Aallon opiskelijan Sonjan roolissa nähdään Elsi Sloan (oik.). Sivurooleissa mm. Konsta Laakso.

Oasis of Radical Wellbeing -hankkeen tuottaman Myötätunto III -lyhytelokuvan kuvaukset käynnistyivät 17.3. Otaniemessä ja Helsingissä. Elokuva kertoo opiskelijasta, joka saa mielenkiintoisen harjoittelupaikkatarjouksen, mutta joutuu vaikean valinnan eteen saatuaan tietää, että harjoittelupaikassa harjoitetaan viherpesua.

Lyhytelokuvassa esiintyy monia aaltolaisille tuttuja lokaatioita, ja elokuvan tekijöissä on useita Aallon alumneja, kuten esimerkiksi ohjaaja Eero Tiilikainen.

Lyhytelokuva saa ensi-iltansa 30.5. Oasis of Radical Wellbeing -hankkeen Green Minds, Healthy Hearts -tapahtumassa Harald Herlin -oppimiskeskuksessa.

Hyvinvoinnin avaimet

Oasis of Radical Wellbeing

Autamme sinua ja yhteisöäsi löytämään keinoja oman hyvinvoinnin kehittämiseen.

Green Minds, Healthy Hearts - Social Sustainability Symposium May 30 2023

Green Minds, Healthy Hearts - sosiaalisen kestävyyden symposium 30.5.2023

Kuinka luoda kestävämpiä ja paremmin voivia yhteisöjä? Kuinka muuttaa ajattelutapa egosta kohtia ekoa? Osallistu keskusteluun siitä, mitä sosiaalinen kestävyys tarkoittaa korkeakoulutuksessa Aalto-yliopiston Oasis of Radical Wellbeing -hankkeen Green Minds, Healthy Hearts –symposiumissa.

Vidha Saumyan teos, jossa groteskeja ihmishahmoja

Aalto ARTSin alumni Vidha Samyan teos esillä Venetsian biennaalissa 2024

Metallikuutio, jota kädet koskettaa

IoT Paja Säätiö lahjoittaa miljoona euroa Insinööritieteiden korkeakoululle