Aallon naapurissa on vesilintujen paratiisi ja liito-oravien kotimetsä

Otaniemen kampus sijaitsee luonnonsuojelualueen kyljessä. Lähdimme asiantuntijan kanssa retkelle kuulemaan, mikä tekee siitä ainutlaatuisen – ja mitä luontokadolle on tehtävissä.
Flying squirrel
Kuva: Pasi Parkkinen

Lähde kanssamme kierrokselle Laajalahden luonnonsuojelualueelle, joka sijaitsee aivan kampuksemme kyljessä. Oppaana toimii Metsähallituksen erikoissuunnittelija Roland Vösa.

Klikkaa juttuun alla olevasta linkistä!

Liito-oravan jäljillä

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Two students fly a kite. Photo: Aleksi Poutanen
Opinnot Julkaistu:

Miten valmistaa opiskelijoita ammattilaisiksi epävarmassa tulevaisuudessa?

Valmistuneet tarvitsevat monenlaisia taitoja tulevaisuuden työelämässä.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
A logo. Photo: Mikko Raskinen
Nimitykset, Yhteistyö Julkaistu:

Kolme uutta professoria Sähkötekniikan korkeakouluun

Apulaisprofessorit Gopika Premsankar ja Johannes Arend sekä associate professori Marko Kosunen nimitettiin professorien urapolulle tammi-kesäkuun 2024 aikana.