50 vuotta on kulunut menestyksekkäästä FINNFOCUS 68 -vientinäyttelystä

Kyseessä on kautta aikain suurin KY:n organisoima tempaus.
Kuvassa näkyy M/S Finnpartner -autolautta, jolla järjestettiin Finnfocus 68 -vientinäyttely.

50 vuotta on kulunut autolautta m/s Finnpartnerilla Lontoossa 7.–11.10.1968 järjestetystä FINNFOCUS 68 -vientinäyttelystä!

KY:n eli Helsingin kauppakorkeakoulun ylioppilaskunnan (nyk. Aalto-yliopiston kauppatieteiden ylioppilaat ry) 150 kylteriä organisoi tämän suuren vientinäyttelyn, johon osallistui 150 suomalaista näytteilleasettajaa! Osallistujien tavoitteena oli joko pääsy Iso-Britannian markkinoille tai vahvistaa läsnäoloaan markkinoilla PR-tilaisuuksin. Huomionarvoista on sekin, että "uivaan vientinäyttelyyn" kävi tutustumassa myös Prinsessa Margaret puolisonsa Lordi Snowdonin kanssa, sekä Lontoon pormestari.

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu / Kuva Roope Kiviranta
Nimitykset Julkaistu:

Professorinimityksiä Kauppakorkeakoulussa

Prottoy Akbarin, Pablo Warnesin, Erkki Vihriälän ja Christoph Huberin nimitykset astuvat voimaan 1.8.2024.
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.