2 miljoonaa kävijää A Blocissa

Vain vähän yli 4 kuukauden päästä avaamisestaan kauppakeskus A Bloc on toivottanut tervetulleeksi 2 miljoonaa kävijää.
A Bloc 2 miljoonaa kävijää

Kiittääksemme mahtavaa yhteisöämme ja juhliaksemme tätä virstanpylvästä järjestämme erilaisia aktiviteetteja ja erityistarjouksia 9.-12. tammikuuta.

Torstaina 10.1. tarjoillaan kakkukahvit pääaulassa klo 12 niin kauan kuin tarjottavaa riittää.

Ota kaverisi mukaan ja tule nauttimaan tunnelmasta! Upeat toimijamme ovat järjestäneet hyviä tarjouksia koko viikolle, ja ne julkaistaan Facebook-tapahtumassa.

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Fajr Asghar vasemmalla ja Vilma Svynarenko oikealla
Yliopisto Julkaistu:

TET-harjoittelijat Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko tutustuivat Aallossa kaikkeen aurinkokennoista Täffän spagettiin

Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko laskivat ensin aurinkokennojen hyötysuhdetta ja kirjoittivat sitten artikkelin uusiutuvasta energiasta.