Tutkimus ja taide

Mikä on Aalto Networking Platform?

Aalto Networking Platform tukee monialaista ja tieteidenvälistä tutkimusta Aalto-yliopiston tutkimuksen avainalueilla. Platform järjestää vuosittain useita teematapaamisia, jotka tarjoavat sidosryhmille ja Aalto-yliopiston tutkijoille mahdollisuuksia yhteistyöhön ja verkostoitumiseen.
Platform activities: Events, networking, exhibitions.

Platformin tarjonta aaltolaisille ja sidosryhmille

Tapahtumia, koulutuksia ja muuta verkostotoimintaa
Toimintamme kannustaa ihmisiä tutustumaan ja tekemään yhteistyötä laitosrajojen yli ja sidosryhmien kanssa.

Poikkitieteellistä yhteistyö
Tuomme taiteen, tekniikan ja tieteen aloilla toimivat aaltolaiset projektien ja tapahtumatuen kautta yhteen.

Siemenrahoitusta
Tuemme ulkoisia rahoitushakemuksia, uusia tutkimussuuntia ja laitosten välistä liikkuvuutta.

Tutkimus näkyväksi
Autamme tutkijoita löytämään oikeat kanavat tutkimusviestintään. Kysy meiltä lisää kuvitus- ja visualisointipalveluista!

Hae siemenrahoitusta sisäisessä tutkimusrahoitushaussa

Aalto Networking Platform

Aalto Networking Platform -yhteistyöalusta tuo tutkimusosaamista yhteen yli laitosrajojen.

Networking at Aalto

Platformien koordinointi